کلوپ تحت تدابیر شدید امنیتی، شاگردانش را تمرین می دهد

کلوپ تحت تدابیر شدید امنیتی، شاگردانش را تمرین می دهد

سایت رسمی فوتبالی- کاروان لیورپول این روزها در منطقه ماربیای اسپانیا مستقر هستند وتمریناتشان را برای کسب آمادگی هرچه بیشتر برای حضور درفینال لیگ قهرمانان اروپا که کمتر از ده روز دیگر در شهر مادرید برگزار خواهد شد، دنبال می کنند.

به گزارش فوتبالی، لیورپولی ها امسال هم به سان سال گذشته، با تمرین در اسپانیا خودشان را برای حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا آماده می کنند.


اولین جلسه تمرینی شاگردان کلوپ در ماربیا صبح روز سه شنبه در مرکز فوتبال ماربیا برگزار شد و آنها چهار جلسه تمرینی دیگر دراین کمپ برگزار خواهند کرد؛ لازم به ذکر است که این جلسه تمرینی تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار شد و شرایط کاملا مشابه با تمرینات سال قبل لیورپولی ها قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید است.

البته امسال تدابیر امنیتی نسبت به سال قبل شدیدتر شده و تنها عکاس روزنامه مارکا توانسته تا از تمرینات شاگردان کلوپ تصاویری از فاصله ای دور انجام تهیه کند. حدودا 50 نیروی امنیتی ، حفاظت از کلوپ و شاگردانش و امنیت آنها را برعهده داشتند.


عکاس روزنامه مارکا از یکی از خانه های مجاور این کمپ تمرینی موفق شده تا تصاویری را از جلسات تمرینی شاگردان کلوپ ثبت کند. بازیکنان لیورپول در هتل لاس دوناس در نزدیکی ساحل مستقر هستند و نیروهای امنیتی از 50 متر مانده به هتل، تمام راه ها را مسدود کرده اند؛ کاروان لیورپول تا روز یکشنبه 26 می در این هتل در ماربیا مستقر خواهد بود.

6363