مخاطب شادی گل تبریزی چه کسی بود؟

مخاطب شادی گل تبریزی چه کسی بود؟

وبسایت رسمی فوتبالی- مهاجم استقلال بعد از گلزنی شادی عجیبی انجام داد که اشتباه در شناخت مخاطب آن باعث حاشیه هایی شد. 

به گزارش فوتبالی، مرتضی تبریزی در آخرین دقیقه نیمه اول دیدار با العین گل برتری برابر این تیم را وارد دروازه خالد عیسی کرد تا در دومین بازی متوالی موفق به گلزنی شود و فصل سخت خود را به بهترین شکل به پایان برساند.


این گل زیبا که با پای غیر تخصصی به ثمر رسید، با یک شادی جنجالی همراه بود. تبریزی بعد از این گل دست خود را روی بینی گذاشت تا مخاطبان خود را به سکوت دعوت کند؛ اما مخاطب این شادی گل چه کسی بود؟


در شرایطی که بسیاری تصور کردند تبریزی بعد از دومین گلزنی متوالی، با این شادی به منتقدان خود پیام فرستاده اما تبریزی چنین قصدی نداشت و مخاطب او هواداران العین حاضر در ورزشگاه بودند. هواداران العین در جریان مسابقه با وجود تعداد کم بارها با رفتارهای خود نسبت به اتفاقات داخل زمین واکنش نشان دادند و بعد از گل برگ نیز این شادی و رفتارها به اوج رسید اما استقلال سریع به بازی برگشت و توانست با گل تبریزی به برد برسد تا به این ترتیب تبریزی هواداران را به سکوت دعوت کند.


تبریزی سال سختی در استقلال داشت اما توانست با 2 گل در بازی های پایانی فصل، فشارها را از روی دوش خود بردارد و امیدوارانه برای سال دوم قرارداد خود آماده شود.

9697