فراز فاطمی: استقلال نمره خوبی نگرفت اما مردود هم نشد

فراز فاطمی: استقلال نمره خوبی نگرفت اما مردود هم نشد

وب سایت رسمی فوتبالی- فراز فاطمی صحبت های کوتاهی را درباره استقلال این فصل بیان کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، ‌سيد فراز ‌فاطمی،‌ مهاجم ‌اسبق ‌تيم ‌استقلال،‌ به ‌نكته ‌مهمی ‌اشاره ‌كرد.‌ او ‌درباره ‌روزهای ‌فصل ‌نقل ‌و ‌انتقالات ‌موضوع‌ ظريفی ‌را ‌برای ‌باشگاه ‌يادآور ‌شد.‌

‌وضعيت ‌استقلال ‌در ‌فصلی ‌كه ‌گذشته ‌را ‌چطور ‌ارزيابی ‌می‌كنيد؟
قطعاً در ورزش شرايط هر تيم را با كارنامه اش می سنجند. استقلال فصل ناموفقی را به پايان رساند و نه در جام حذفی، نه در ليگ قهرمانان آسيا و نه در ليگ جامی نياورد. تنها موفقيت اين بود كه باشگاه برای فصل بعد سهميه ليگ قهرمانان را حفظ كرد. از اين رو نمی توان به استقلال نمره خوبی داد و شايد فقط مردود نشد.

‌‌‌دلايلش ‌را ‌می ‌گوييد؟
در اين بحث نمی گنجد، ضمن اينكه بارها در طول همين فصل به روزنامه خبرورزشی هم گفتم كه در يارگيری، جذب بازيكن و از دست دادن نفرات اشتباهاتی صورت گرفته كه خواسته يا ناخواسته به بدنه تيم ضربه وارد كرد و در نهايت هفته های مهم نيم فصل اول را از دست داد. بخش مهمی از امتيازات در نيم فصل اول است ولی استقلال آن را از دست داد.
 
‌‌‌حالا ‌چه ‌كار ‌كند ‌كه ‌به ‌اشتباهات ‌قبل ‌دچار ‌نشود؟

بايد از اين روزها بهترين استفاده را ببرد. در واقع هر فوتبالی می داند كه در مهم ترين روزهای سال هستيم. نمی خواهم به اسامی افراد اشاره كنم ولی هستند مربيانی كه در اين مدت فعال تر می شوند و در عوض در طول فصل ثمره اش را می بينند و تيم های شان همواره كارنامه خوبی در ليگ و ديگر تورنمنت ها به دست می آورند.

‌‌‌در ‌نقل ‌و ‌انتقالات؟

بله! به قول آقای فتح ا... زاده نصف امتيازات فصل در اين مدت به دست می آيد. تيمی كه در نقل و انتقالات موفق عمل كند خيالش بابت خيلی مسائل راحت است و اهميتش كم از مسائل فنی در دل رقابت ها نيست.

‌‌‌استقلال ‌در ‌كدام ‌پست‌ها ‌بايد ‌بازيكن ‌بگيرد؟
قطعاً استقلال در دفاع، هافبك و خط حمله نياز به جذب بازيكن دارد ولی در همين هفته های آخر كه فرهاد مجيدی بيش از پيش به جوان ترها اعتماد كرد ديديم می توان با همين بچه های جوان كارهای بزرگ كرد. برگزاری چند ديدار دوستانه و حضور اين نفرات در دل رقابت ها بهترين انرژی را به تيم تزريق می كند. البته اگر يك مهاجم تمام كننده به تيم اضافه شود خيلی بهتر است.

4344