گاریدو: پنالتی استقلال درست نبود/ گل دوم سرنوشت بازی را تغییر داد

گاریدو: پنالتی استقلال درست نبود/ گل دوم سرنوشت بازی را تغییر داد

وبسایت رسمی فوتبالی- سرمربی العین امارات پس از باخت مقابل استقلال گفت: العین در این دیدار بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و تا آخرین لحظه جنگید.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال استقلال شب گذشته در بازی پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مهیمان العین امارات بود. در این دیدار شاگردان مجیدی موفق شدند با نتیجه 2 بر یک رقیب اماراتی خود را شکست دهند. این برد فایده ای نداشت چون هر دو تیم حذف شدنشان پیش از این قطعی شده بود.

خوان کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی العین امارات پس از این باخت گفت: بازی با استقلال فرصت خوبی برای برخی از عناصر تیم بود تا در ورزشگاه خانگی خودمان از تیم خداحافظی کنند. پیش از این گفته بودم که ما در این دیدار می خواستیم نتیجه خوبی را کسب کنیم و فصل  را با برد تمام کنیم.

وی افزود: العین در این دیدار بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و تا آخرین لحظه جنگید. اما استقلال نیمه اول را با زدن گل دوم به پایان برد و به نظرم گل دوم رقیب آغاز تغییر مسیر بازی بود. البته داور بازی هم یک پنالتی غیرصحیح را در ابتدای نیمه دوم به استقلال تقدیم کرد. اگر در این بازی VAR بود تصمیم داور عوض می شد و پنالتی اعلام نمی شد.

9697