فریبا: شفر با بازی ندادن به روح الله باقری او را کشت!

فریبا: شفر با بازی ندادن به روح الله باقری او را کشت!

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت استقلال از وینفرد شفر برای بازی ندادن به روح الله باقری انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، بهتاش ‌فريبا ‌معتقد ‌بود ‌استقلال ‌امشب ‌بايد ‌برای ‌دفاع ‌از ‌شخصيت‌ و ‌جايگاه ‌فوتبالی ‌اش ‌در ‌العين ‌به ‌ميدان ‌برود.‌ او ‌درباره ‌يارگيری ‌استقلال‌ و ‌وضعيت ‌فنی ‌تيم ‌و ‌نفراتش‌ هم ‌نكات ‌مهمی ‌را ‌متذكر ‌شد.‌

‌‌استقلال ‌امشب ‌يك ‌بازی ‌تشريفاتی ‌دارد.

شايد در نگاه اول تشريفاتی باشد ولی در واقع استقلال امشب برای دفاع از شخصيت تيمی اش به ميدان می رود.

‌‌‌بازی ‌را ‌چطور ‌پيش‌بينی ‌می ‌كنيد؟
هر دو تيم حيثيتی بازی می كنند. العين نمی خواهد در خانه اش ببازد و استقلال هم دوست ندارد بازی خداحافظی اش در اين تورنمنت را بد تمام كند. از اين رو فكر می كنم هر دو تيم با وجود انگيزه هايی كه دارند فوتبال زيبايی را به نمايش می گذارند.

‌‌‌كدام ‌تيم ‌بيشتر ‌دفاع ‌خواهد ‌كرد؟

قطعاً هيچ يك با تدابير تدافعی بازی نمی كنند. چون باخت در اين بازی تأثيری در جدول ندارد. هر دو تيم می روند كه ببرند و استرسی هم ندارند.
 
‌‌‌اما ‌استقلال ‌چند‌تن ‌از ‌بازيكنانش ‌را ‌در ‌اختيار ‌ندارد.

اين اتفاقی است كه هميشه در اين فصل استقلال با تيم بوده و بايد به جوانان فرصت داد تا در اين ميادين بزرگ تجربه كسب كنند. حتم دارم از اين نظر كار به سود تيم خواهد شد.

‌‌‌روح‌ا...‌باقری ‌تا ‌اين ‌هفته‌ها ‌كجا ‌بود؟

شفر با بازی ندادن به اين بچه او را كشت! چطور ممكن است شما اين بازيكن را روی نيمكت بنشانيد بعد به الحاجی گرو بازی بدهيد؟ اسم اين كار را فقط می توان كج سليقگی گذاشت. البته مربيگری سليقه ای است و حتماً شفر به گرو اعتقاد داشته چون خودش او و نيوماير را به استقلال آورده بود ولی وقتی در زمين كاری از پيش نمی رفت و اين همه كارشناس و پيشكسوت درباره بازی دادن به باقری حرف می زنند بد نبود شفر بيشتر به اين بازيكن فرصت می داد.

‌‌‌ولی ‌او ‌خوب ‌به ‌ميادين ‌برگشت.
اين از ذات اين بازيكن است. بازيكنان دو دسته هستند. يكی بحث شخصيتی و ديگری بحث انگيزشی! يكسری بازيكنان هستند كه بزرگند ولی در تيم های بزرگ بزرگی نمی كنند ولی اين بازيكن با اينكه از ليگ يك به استقلال آمده بود خوب می جنگيد، پاس گل می داد و گل هم می زد. مگر از يك مهاجم چه توقع ديگری داريد؟ طبيعی بود كه او در ديدار با صنعت نفت بيايد تا بعد از هفته ها دوری از زمين كمی با جو آشنا شود ولی در همان بازی گل زد و داور مردودش كرد.

‌‌‌با ‌وجود ‌اين ‌بازيكن ‌و ‌قائدی،‌ استقلال ‌نياز ‌به ‌خريد‌ مهاجم ‌دارد؟

به جای پاسخ دادن به اين سؤال به اين نكته اشاره می كنم كه به كلی وقتی هنوز تيم سرمربی ندارد بستن آن غلط است. البته اگر قرار باشد سرمربی بعدی خارجی باشد طبيعی است كه فرهاد (مجيدی ) و بيژن (طاهری) تيم را آماده كنند ولی باز هم ما نمی دانيم سرمربی بعدی می خواهد با سيستم كی روش بازی كند يا مورينيو! پس اصول اين كار غلط است.

4344