دلخوری الگری از مدیران یووه: جدایی ام ساده تر از چیزی بود که فکرش را بکنید

دلخوری الگری از مدیران یووه: جدایی ام ساده تر از چیزی بود که فکرش را بکنید

سایت رسمی فوتبالی- روز جمعه بود که خبرگزاری های ورزشی در گزارشی اعلام کردند که مسیر ماسیمیلیانو الگری و یوونتوس از همه جدا شده است و این سرمربی باتجربه درپایان فصل تورین را ترک خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، حالا الگری در کنفرانسی خبری اعلام کرده که این سران باشگاه بودند که تصمیم به این جدایی گرفته اند و دراین رابطه گفت:« سران باشگاه تصمیم گرفتند که بهتر این است که من فصل آینده سرمربی یوونتوس نباشم.» 

این خبر درشرایطی منتشر شد که قرارداد فعلی الگری با یووه تا ژوئن 2020 اعتبار دارد:« من از رئیس باشگاه یوونتوس به خاطر صحبتهای فوق العاده اش درمورد من تشکر می کنم؛ از همه به خاطر کارهایی که انجام دادند و لطفهایی که به من داشتند تشکر می کنم؛ از جمله تمام شاگردانم درطول این پنج سال»

سرمربی یووه که حسابی احساساتی شده بود و اشک می ریخت، به شاگردانش که در دو ردیف اول سالن کنفرانس خبری نشسته بودند نگاه کرد و ادامه داد:« تیمی برنده را ترک می کنم که پتانسیل تکرار این موفقیتها درایتالیا را دارد و فصل فوق العاده دیگری درلیگ قهرمانان اروپا خواهد داشت. متاسفانه برخی شرایط بدین معناست که ما نمی توانیم همه راه را باهم برویم.»

هم الگری و هم آندره آ آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس اعلام کرده بودند که به رغم حذف زودهنگام این تیم از لیگ قهرمانان اروپا (به دست آژاکس آمستردام درمرحله یک چهارم نهایی) این همکاری ادامه خواهد یافت ولی حالا مقامات یووه تصمیم دیگری گرفته اند و شنیده می شود که پاول ندود، نایب رئیس باشگاه و فابیو پاراتیچی، دراین تغییر مسیر نقش پررنگی داشتند.

الگری درادامه گفت:« ما با هم صحبت کردیم و ایده هایمان را درمورد بهترین شرایط برای یوونتوس و آینده تیم ، مطرح کردیم. بعد از آن سران باشگاه این صحبتها را بررسی کرد و تصمیم گرفت که بهترین راه این است که من فصل آینده سرمربی یوونتوس نباشم.با این وجود ارتباط من با آنیلی، ندود و پاراتیچی عالی خواهد ماند. ما همه درکنار هم رشد کرده ایم و الان زمان مناسبی است که دربهترین شرایط یووه را ترک کنم. من تیمی منسجم و بازیکنانی فوق العاده را پشت سرمی گذارم. بازیکنانم هم از نظر تکنیکی و هم از نظر شخصیتی فوق العاده بودند. چون تو برای موفقیت، علاوه بر انسانهای خوب، باید فوتبالیستهای خوب هم داشته باشی.»

الگری ادامه داد:« فابیو و ندود از من جوانتر هستند. من آنها را وقتی خیلی جوان بودند دیده بودم ولی حالا مدیران مهم و بزرگی شده اند. برخی خبرهای منتشر شده صحت ندارند؛ مثلا اینکه من خواهان امضای قراردادی طولانی مدت شده ام؛ یا اینکه دررختکن یووه انقلاب به پا شده و.... خیلی ساده؛ ما به این نتیجه رسیدیم که بهتر این است که مسیر را با هم ادامه ندهیم. خیلی ها می گفتند که ما 4 یا 5 جلسه داشتیم؛ ولی تنها یک شب شام را با هم صرف کردیم و یک جلسه هم در دفتر رئیس باشگاه، با فابیو و ندود داشتیم. داستان ساده تر از چیزی که شما فکر می کنید بود. »

الگری در بخش پایانی صحبتهایش گفت:«ما 5 سال فوق العاده را کنار هم سپری کردیم وباید به آن افتخار کنیم. من خوشحالم و مملو از احساسات هستم؛ چون فردا می خواهیم جشن بگیریم. یوونتوس فصل بعد را به عنوان یک باشگاه فوق العاده و با تیمی فوق العاده آغاز خواهد کرد. فردا می خواهیم جشن بگیریم؛ اول به خاطر فتح اسکودتو و دوم به خاطر بازنشستگی آندره آ بارزالی. پروفسور مدافعان درحال رفتن است. »

6363