سرمربی امیدهای استقلال: از دستیاران شفر به نحو احسن استفاده خواهیم کرد

سرمربی امیدهای استقلال: از دستیاران شفر به نحو احسن استفاده خواهیم کرد

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم امیدهای استقلال اعلام کرد از دستیاران خارجی شفر که به تیم امید ملحق شده اند به نحو احسن استفاده خواهیم کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، رضا ‌حسن‌زاده،‌ مدافع‌ ملی‌پوش ‌اسبق ‌استقلال ‌اولين‌ سرمربی ‌تيم ‌اميدهای ‌استقلال‌ است ‌که ‌دو ‌دستيار ‌خارجی ‌او ‌را‌ در ‌امر ‌آماده ‌سازی ‌بازيكنانش‌ همراهی ‌می‌کنند.‌ به ‌همين ‌بهانه‌ با ‌او ‌همكلام ‌شديم.

‌‌تيم ‌اميد ‌استقلال ‌برای‌ اولين ‌بار ‌صاحب ‌دو ‌مربی‌ خارجی ‌شد!

بله، با توجه به تعليق وينفرد شفر، باشگاه تصميم گرفت دستياران او را به تيم اميد انتقال دهد و ما نيز از دوشنبه در خدمت مارتين فوركل و فيليپ آندرياس هستيم و در اين ميان يارگيری های متقابلی داشته ايم.

‌‌‌صادقانه ‌بگوييد ‌اين ‌دو ‌مربی ‌را ‌تا‌ چه ‌ميزان ‌به ‌بازی ‌می ‌گيريد؟

بی شك حضور آنها در تقويت كارهای تاكتيكی و تكنيكی و همچنين بدنسازی تأثيرگذار است و تا زمانی كه مهمان ما باشند، سعی در استفاده صحيح از دانش فنی آنها برای بهتر شدن اوضاع تيمی خود داريم. اتفاقاً در چند روز گذشته تمرينات تيم اميد با حضور نزديك به 70 نفر دنبال شد كه بخشی از هدايت تمرين به عهده فوركل و آندرياس و بخش ديگر آن نيز به عهده دستياران ايرانی من بود. خودم هم كارها را مديريت می كردم. بايد بگويم نگاه ما به مربيان خارجی تيم، نگاهی مثبت است و تمام تلاش مان اين است كه از  وجودشان استفاده لازم را ببريم.

شخصا ‌با ‌سرمربی ‌خارجی ‌موافقيد‌ يا ‌ايرانی؟
در اين شرايط من با انتخاب سرمربی ايرانی موافقم.

‌‌يعنی ‌اعتقاد ‌داريد ‌فرهاد ‌مجيدی‌ می‌تواند ‌گزينه ‌مناسبی ‌برای ‌هدايت‌ استقلال ‌باشد؟
چرا كه نه؟ شناخت فرهاد از بازيكنان و اوضاع فوتبال ايران كمك زيادی به او خواهد كرد تا بتواند پسران آبی را به درستی هدايت كند. البته در اين ميان هواداران نيز بايد صبر و حوصله بيشتری به خرج دهند.

‌‌‌سرمربی ‌تيم ‌ملی ‌هم ‌که ‌انتخاب‌ شد.

بله، اما به نظرم گزينه های بهتر هم وجود داشتند. به طور مثال هروه رنارد فرانسوی كه مدتی هدايت تيم ملی مراكش را به عهده داشت، به واسطه آشنايی با فرهنگ مردم كشورهای مسلمان و همچنين كسب دو قهرمانی جام ملت های آفريقا می توانست گزينه بهتری نسبت به ويلموتس باشد اما حالا كه انتخاب او نهايی شده، اميدوارم با اين مربی موفق شويم.

4344