رئال برای تکرار موفقیت در پیش‌فصل به مونتریال می‌رود

رئال برای تکرار موفقیت در پیش‌فصل به مونتریال می‌رود

سایت رسمی فوتبالی - زین‌الدین زیدان تصمیم گرفته بازیکنان رئال مادرید را برای اردوی پیش‌فصل به مونتریال ببرد. اردوی پیش‌فصل رئال مادرید در فصل 17-2016 هم در این شهر کانادا برگزار شد و آنها در آن فصل فاتح دوگانه شدند.

باشگاه رئال مادرید زمین‌های تمرینی UCLA در لس‌آنجلس را اجاره کرده بود، اما زیدان ترجیح داد که تمرین را به کانادا ببرد تا رئال بتواند دوباره فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان شود.

زیدان همچنین به این نتیجه رسیده که هوای مونتریال برای آماده‌سازی رئال ایده‌آل است. آنها از امکانات تیم مونتریال ایمپکت که در MLS حضور دارد استفاده خواهند کرد.

حضور در مونتریال در سه فصل پیش اولین اردوی پیش‌فصل زین‌الدین زیدان با رئال بود. رئال فصل بعد به لس‌آنجلس رفت و در لیگ قهرمانان موفق شد اما در لالیگا ناکام ماند.

رئال هشت روز را در کانادا می‌گذراند و سپس سه دیدار دوستانه در آمریکا انجام می‌دهد. اولین بازی آنها مقابل بایرن مونیخ است و سپس با آرسنال و اتلتیکو مادرید بازی خواهند کرد.

رئال سپس در جام آئودی در مونیخ شرکت می‌کند و ابتدا با تاتنهام، و سپس با یکی از دو تیم بایرن مونیخ یا فنرباغچه دیدار خواهد داشت.

رئال در ادامه به مادرید برمی‌گردد و یک دیدار دوستانه دیگر انجام می‌دهد.

8444