لیست مقدماتی ساوتگیت با 9 فینالیست لیگ قهرمانان و هری کین

لیست مقدماتی ساوتگیت با 9 فینالیست لیگ قهرمانان و هری کین

سایت رسمی فوتبالی- گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس لیست مقدماتی اش برای لیگ ملتهای اروپا را ارائه کرده است.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی انگلیس در روز شش ژوئن در شهر گیمارش، مقابل هلند به میدان خواهد رفت و نام 27 بازیکن در لیست مقدماتی سرمربی سه شیرها قرار گرفته اند که در بین آنها نام 9 بازیکن که در فینال این فصل لیگ قهرمانان اروپا و مصاف لیورپول و تاتنهام در روز اول ژوئن در ورزشگاه واندا متروپولیتانو حضور خواهند داشت، دیده می شود.

ترنت الکساندر آرنولد، جو گومز و جردن هندرسون از لیورپول و دله الی ، اریک دایر، هری کین، دنی رز، کئیران تریپیر و هری وینکس از تاتنهام، فینالیست های منتخب ساوتگیت هستند. علاوه بر آنها رس بارکلی، بازیکن انگلیسی چلسی که در روز 29 ژوئن در باکو و در فینال لیگ اروپا حضور خواهد یافت نیز به اردوی سه شیرها دعوت شده است. این بازیکنان در روز دوشنبه 3 ژوئن به اردوی تیم ملی انگلیس ملحق خواهند شد.

نکته جالب توجه اینجاست که هیچ بازیکنی از آرسنال به اردوی سه شیرها دعوت نشده است. ساوتگیت قبل از مشخص شدن فینالیستهای لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا گفته بود:« اگر دو تیم انگلیسی به فینال لیگ قهرمانان اروپابرسند، فاجعه خواهدبود.شرایط کمی مثل بازیهای مقدماتی جام جهانی می شود؛ زمانی که بازیکنان دربازه های مختلفی در تیمهای باشگاهی متفاوتی هستند. همه به کمی زمان نیاز دارند تا از نظر روانی استراحت کنند.» 


اما پیش بینی ساوتگیت درست از آب درآمد و علاوه بر فینال لیگ قهرمانان اروپا، فینال لیگ اروپا نیز فینالی تمام انگلیسی خواهد بود.

درلیست ساوتگیت نام لوفتوس چیک (که در بازی دوستانه اخیر چلسی مصدوم شده) دیده نمی شود ولی هری کین که دربازی رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا ودرمصاف با سیتی از ناحیه قوزک پای چپ مصدوم شده بود به اردوی سه شیرها دعوت شده ومی تواند انگلیس را در لیگ ملتهای اروپا همراهی کند.او این روزها با تمام توان تلاش می کند تا به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد و پوچتینو و ساوتگیت منتظر بهبود هرچه سریعترش هستند. در روز 27 می، ساوتگیت لیست 23 نفره نهایی اش را منتشر خواهد کرد.

6363