نصیرزاده: تیم ماشین سازی به خارج از تبریز منتقل نمی‌شود

نصیرزاده: تیم ماشین سازی به خارج از تبریز منتقل نمی‌شود

وب سایت رسمی فوتبالی- مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز با اشاره به برخی شایعات مبنی بر فروش تیم ماشین سازی به استان اردبیل گفت: تیم ماشین سازی به خارج از تبریز منتقل نمی‌شود. 

به گزارش فوتبالی ، هوشنگ نصیرزاده صبح امروز جمعه در جمع خبرنگاران در تبریز با اشاره به انتشار برخی اخبار در فضای مجازی مبنی بر فروش امتیاز تیم ماشین سازی به خارج از استان گفت: این مسائل همگی کذب محض است و چنین مطالبی مطرح نیست و نمی دانم چه طور این اسامی و خریداران در فضای مجازی منتشر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تیم ماشین سازی به خارج از تبریز منتقل نمی‌شود، گفت: ماشین سازی هویت دارد و یک باشگاه قدیمی است و مردم تبریز و استان این تیم را دوست دارند و هرگز امتیاز آن به خارج از تبریز منتقل نمی‌شود.

نصیرزاده با تاکید بر اینکه امسال نداشتن مهاجم درجه یک ما را خیلی اذیت کرد، گفت: ما در زدن ضربات نهایی مشکل داشتیم و برای همین نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در خصوص آینده باشگاه ماشین سازی نیز گفت: بودجه‌بندی تیم از دو ماه گذشته مشخص شده و باید تیم جوانی را راهی لیگ برتر دوره آتی کنیم. همچنین در خصوص نفرات جذب شده و یا تمدید قراردادها در آینده بیشتر اطلاع رسانی می‌کنیم.

گفتنی است ماشین سازی تبریز فصل هجدهم را با ۲۹ امتیاز و جایگاه سیزدهم از جدول ۱۶ تیمی مسابقات به پایان رساند.

4344