مرخصی 5روزه کلوپ به شاگردانش قبل از فینال لیگ قهرمانان

مرخصی 5روزه کلوپ به شاگردانش قبل از فینال لیگ قهرمانان

سایت رسمی فوتبالی- یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول بعد از اتمام رقابتهای این فصل لیگ برتر انگلیس، به شاگردانش 5 روز استراحت داده و بازیکنان لیورپول برای این تعطیلی 5 روزه مقاصد مختلفی را انتخاب کرده اند.

به گزارش فوتبالی، محمد صلاح برای استراحت کردن به دوبی سفر کرده و لوورن به بوسنی رفته و دانیل استوریج شهر کن فرانسه را برای استراحت برگزیده.

یورگن کلوپ ترجیح داده تا با اتکا به این شیوه تراپی، بازیکنانش را برای فینال لیگ قهرمانان اروپا که در روز اول ژوئن در ورزشگاه واندامتروپولیتانو برگزار می شود، آماده کند. لیورپول دراین فینال تمام انگلیسی به مصاف تاتنهام خواهد رفت.

بعد از فصلی طولانی که لیورپول تا هفته پایانی برای کسب قهرمانی در لیگ برتر می جنگید ودرنهایت هم ناکام ماند، حالا شاگردان کلوپ چند روز به استراحت می پردازند. (لیورپول با یک امتیاز کمتر نسبت به منچسترسیتی نایب قهرمان لیگ برتر انگلیس شد)

این سرمربی آلمانی تشخیص داد که استراحت و تفریح چیزی است که شاگردانش به آن نیاز مبرمی داشتند و به همین خاطر به آنها پنج روز استراحت داده.

دژان لوورن،  مدافع کروات لیورپول به زادگاهش بوسنی سفر کرده؛ منطقه ای که درآن زمان بخشی از کشور یوگسلاوی بود. او با انتشار تصویری از خودش در بوسنی، در صفحه رسمی اش دراینستاگرام نوشته:«هرگز فراموش نکن که از کجا آمده ای»


محمد صلاح مصری هم عازم دوبی شده و تصاویری از خودش درکنار خلیج فارس را منتشر کرده. دانیل استوریج عازم کن فرانسه شده و جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول هم تصویری از خودش و همسرش در فرودگاه را منتشر کرده و مشخص نیست که مقصدشان کجاست.

6363