حضور ناپلئونی نیمار درمیان 10 بازیکن محبوب سلسائو

حضور ناپلئونی نیمار درمیان 10 بازیکن محبوب سلسائو

سایت رسمی فوتبالی- رقابتهای این فصل پایان خوبی برای نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن نداشت. او بعد از مصدومیتی چند ماهه، با حذف تیمش از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا و درپی آن محرومیتی چند جلسه ای از سوی یوفا به خاطر پستی توهین آمیز به داور بازی روبرو شد

به گزارش فوتبالی، با بازگشت او به میادین چمن همه امیدوار بودند تا نیمار رادراوج ببینند؛ اما فینال جام حذفی فرانسه با ناکامی پاری سن ژرمن و درپی آن درگیری نیمار با یک هوادار و درنتیجه محرومیت چند جلسه ای اش از همراهی پی.اس.جی روبرو شد.

دراین میان بسیاری منتقدان براین باور بودند که باید بازوبند کاپیتانی تیم ملی برزیل از نیمار پس گرفته شود و حالا اینطور به نظر می رسد که او دیگر مثل قبل در بین برزیلی ها محبوب نیست.

درفاصله کمتر از یک ماه تا شروع کوپا آمه ریکا در برزیل، درنظرسنجی به عمل آمده درمیان کاربران اینترنتی برزیلی، آنها محبوب ترین بازیکنان سلسائو را برگزیدند.


این درحالی است که تا ساعاتی دیگر، تیته سرمربی تیم ملی برزیل لیست بازیکنان فراخوانده شده به اردوی تیمش برای رقابتهای کوپا آمه ریکا را منتشر خواهد کرد و جالب اینجاست که دراین نظرسنجی، نیمار جایی در بین 10 بازیکن محبوب برزیلی ها ندارد.

محبوب ترین بازیکن فوتبال برزیل به انتخاب کاربران اینترنتی برزیلی، آرتور، بازیکن بارسلوناست؛ نفر دوم لیست، کاسمیرو ستاره رئال مادرید است و بعد از او نام آلیسون دروازه بان لیورپول دیده می شود. چهارمین بازیکن محبوب برای برزیلی ها، دانی آلوس، مدافع برزیلی پاری سن ژرمن است و ادرسون (منچسترسیتی)، فیرمینو (لیورپول)، نرس (آژاکس)، کوتینیو (بارسلونا) و پاکتا (میلان) این لیست را کامل می کنند. در رده دهم این لیست نیمار جونیور قرار دارد. 

اتفاقات حاشیه ای اخیر باعث شده تا نیمار محبوبیتش در پاری سن ژرمن و حتی برزیل را از دست بدهد. رفتار عجیب و خشن او در فینال جام حذفی فرانسه باعث شد تا رسانه های برزیلی به شدت از او انتقاد کنند وحالا جایگاه بی رقیب او در سلسائو بیش از پیش به خطر افتاده است.

6363