ناکامی ژاوی در خداحافظی از فوتبال با جام قهرمانی

ناکامی ژاوی در خداحافظی از فوتبال با جام قهرمانی

سایت رسمی فوتبالی- ژاوی ارناندس ستاره اسپانیایی باشگاه السد امیدهای فراوانی داشت تا بتواند کارنامه ورزشی اش را با فتح یک جام قهرمانی ببندد.  

ژاوی اگرچه درآخرین دیدارش با پیراهن بارسلونا نتوانسته بود قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و امیدهای فراوانی داشت تا بتواند در روزهای پایانی فوتبالی اش، جام امیرقطر را هم فتح کرده و کارنامه ورزشی اش را در اوج افتخار ببندد ولی این طور نشد.

به گزارش فوتبالی، در جام امیر قطر الدحیل که در تمام مدت بازی تیم برتر میدان بود، 4-1 السد را شکست داد تا این بازی برای ژاوی با باختی تلخ و ناکامی در رسیدن به جام قهرمانی برگزار شود. البته این آخرین بازی ژاوی در دنیای فوتبال نبود و او روز دوشنبه آخرین بازی حرفه ای اش را انجام خواهد داد.


البته السد بازی را خوب شروع کرد و گل اول مسابقه را به ثمر رساند. اما الدحیل خیلی زود به گل تساوی رسید. تلاش دوباره بازیکنان السد، با اخراج سلمان از زمین نقش برآب شد و الدحیل دوباره کنترل بازی را در دست گرفت؛ ادمیلسون گل دوم الدحیل را زد و عربی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

درنهایت روی فاریا و شاگردانش با کسب پیروزی 4-1 مقابل السد، رویای ژاوی و هم تیمی هایش را نقش برآب کردند. السد بازی را با 8 بازیکن به پایان برسد و ژاوی ارناندز نتوانست به سی و پنجمین جام قهرمانی کارنامه ورزشی اش برسد و روز دوشنبه آخرین بازی اش در دنیای فوتبال را برگزار خواهد کرد و پس از آن کفشهایش راخواهد آویخت.

6363