دی یونگ: برای دیدن مسی در تمرینات هیجانزده هستم

دی یونگ: برای دیدن مسی در تمرینات هیجانزده هستم

سایت رسمی فوتبالی - فرنکی دی یونگ، ستاره جوان هلندی بارسلونا، مشتاق است که هرچه زودتر لیونل مسی، هم تیمی جدید خود را، در تمرینات ملاقات کند. 

به گزارش فوتبالی، فرنکی دی یونگ موفق شد با آژاکس قهرمان لیگ هلند شود و حالا آماده است تا به هم تیمی های جدید خود در بارسلونا بپیوندد. باشگاه اسپانیایی با قراردادی به ارزش 75 میلوین یورو به علاوه بند پاداش 11 میلیونی این هافبک جوان را به خدمت گرفت چرا که عملکرد او در لیگ قهرمانان بسیار درخشان بود و به آژاکس در رسیدن به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها کمک بسیاری کرد. دی یونگ درباره پیوستن به تیم جدید خود گفت: " بسیار هیجانزده هستم که لیونل مسی را در تمرینات ببینم. فکر می کنم که توپ ها را تنها به او پاس بدهم. سبک بازی من تغییری نخواهد کرد. اگر بتوانم تمرکز کنم مشکلی نخواهیم داشت. کنجکاو هستم بدانم که عملکردم در بارسا چطور خواهد بود و مشتاق هستم که از بهترین بازیکنان چیزهای بسیاری یاد بگیرم. "

با حضور دی یونگ در قلب خط میانی، آژاکس موفق شد در هلند دبل کند و فصل بسیار موفقی را پشت سر بگذارد. این بازیکن با اشاره به این موضوع اظهار داشت: " ما در حد استانداردهای هلند تیم بسیار خاصی بودیم. بسیار لذت بردیم و لحظات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. "

1070