پیش بازی سپاهان - استقلال خوزستان؛ رویای نیمه شب در نقش جهان!

پیش بازی سپاهان - استقلال خوزستان؛ رویای  نیمه شب در نقش جهان!

وب سایت رسمی فوتبالی- در یکی از حساس ترین پیکارهای هفته آخر لیگ برتر فوتبال ایران، سپاهان در اصفهان میزان استقلال خوزستان خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، شاگردان امیر قلعه نویی این شانس را دارند تا با پیروزی مقابل تیم قعر جدول و از آن طرف شکست پرسپولیس در جم، رویای قهرمانی را در نیمه شب اردیبهشتی اصفهان محقق شده ببینند.

یکی دیگر از بازی‌های هفته پایانی دیدار سپاهان رده دومی با تیم انتهای جدول و البته سقوط کرده استقلال خوزستان است. این بازی نه از جهت رویارویی دو تیم بالا و پایین جدول بلکه از لحاظ سرنوشت‌ساز بودن در قهرمانی لیگ، حساس و حائز اهمیت است. تیم اصفهانی برای اینکه اندک شانس خود برای دست یافتن به این عنوان را حفظ کند باید حتماً استقلال خوزستان را شکست دهد و همچنین امید داشته باشد که پرسپولیس در جم مقابل پارس جنوبی شکست بخورد. سپاهان در صورتی که موفق به پیروزی نشود قهرمانی پرسپولیس را قطعی خواهد کرد.

سپاهانی‌ها با صعود به نیمه نهایی جام حذفی هنوز شانس کسب یک جام و البته کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارند اما به هیچ وجه دوست ندارند فرصت قهرمانی در لیگ را از دست بدهند و برای همین با تمام قوا مقابل تیم بحران‌زده استقلال خوزستان به میدان خواهند رفت. استقلال خوزستان اما با 12 امتیاز در رده آخر قرار دارد و چند هفته‌ای است که چمدانش را برای رفتن به لیگ دسته اول بسته است. استقلال خوزستان 3 فصل پیش قهرمان لیگ برتر شده و سپاهانی‌ها می‌دانند که نباید این تیم خوزستانی را در گام آخر دست کم بگیرند، مخصوصاً اینکه بازی رفت دو تیم با تساوی یک بر یک همراه بوده است. شاگردان محمد علوی برای اینکه توانمندی و قابلیت‌های خودشان را به نمایش بگذارند با تمام قوا در اصفهان به میدان خواهند رفت.

نکته پایانی اینکه آخرین بار سپاهانی ها با حسین فرکی در شرایطی به قهرمانی رسیدند که با تساوی دو تیم تراکتورسازی و نفت تهران در تبریز، رویای قهرمانی برای زردپوشان اصفهانی بدست آمد.

هفته سی ام لیگ برتر

سپاهان اصفهان - استقلال خوزستان

پنجشنبه 26 اردیبهشت ساعت 21:30

اصفهان، ورزشگاه نقش‌جهان

تیم داوری: کوپال ناظمی کمک‌ها: محمد راهی – امیرمحمد داودزاده کمک داوران اضافی: شاهو اصلانی – سیدمهدی مرجانزاده داور چهارم: قهرمان نجفی ناظر: محمود رفیعی 

بازی پیشین: پدیده یک - سپاهان یک؛ استقلال خوزستان یک - سایپا 2

رتبه دو تیم: سپاهان با 29 بازی و 55 امتیاز در رده دوم و استقلال خوزستان با 29 بازی و 12 امتیاز در رده شانزدهم و آخر جدول قرار دارند.

محروم:

2526