پیش بازی پارس جنوبی - پرسپولیس / یک امتیاز تا جام

پیش بازی پارس جنوبی - پرسپولیس / یک امتیاز تا جام

وبسایت رسمی فوتبالی –  پرسپولیس امشب می تواند برای سومین سال متوالی، قهرمان لیگ برتر شود.

به گزارش فوتبالی، درست است که پرسپولیس بعد از پیروزی 2-3 مقابل سایپا در هفته 25، در چهار هفته آخر موفق به کسب برد نشده منتهی نتایجی که تعقیب کنندگان تیم برانکو در هفته های اخیر گرفتند باعث شده که پرسپولیس کماکان شانس اول قهرمانی در لیگ باشد و در صورتی که بتواند از بازی مقابل پارس جنوبی فقط یک امتیاز بگیرد، قهرمانی‎اش در لیگ قطعی خواهد شد تا برانکو برای سومین فصل متوالی، به عنوان سرمربی تیم قهرمان جام را بالای سر ببرد.

آمار نگران کننده برای قرمزها: تنها در 4 دوره لیگ بوده که وضعیت قهرمانی مشابه این فصل بوده و تیم قهرمان با یک تساوی قهرمان می‌شده که در 3 دوره تیم صدرنشین با شکست در روز آخر قهرمانی را از دست داده است.

آمار امیدبخش برای پرسپولیس: مهدی تارتار تا امروز 11 بار با تیم های مختلف به مصاف پرسپولیس رفته که فقط 2 بار برنده شده. او 5 بازی در لیگ به پرسپولیس باخته و 4 بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.

نتیجه هفته گذشته: پرسپولیس در دیداری که فرصتهای زیادی برای گلزنی داشت، با ماشین سازی به تساوی 1-1 رسید و از باخت خانگی مقابل این تیم فرار کرد و پارس جنوبی هم چنین نتیجه ای را از دیدار با تراکتورسازی کسب کرد.

تقابل قبلی: بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی با نتیجه 1-3 به سود پرسپولیس به پایان رسید. علیپور(2 گل) و عالیشاه گلهای پرسپولیس را زدند و تک گل پارس جنوبی توسط روح‎الله سیف‎اللهی در دقیقه 95 زده شد.

وضعیت در جدول: پرسپولیس که در صدر قرار دارد و پارس 30 امتیاز تیم دوازدهم جدول است

1984