ریوالدو: گواردیولا دلتنگ عزیزانش است و به زودی سیتی را ترک می کند

ریوالدو: گواردیولا دلتنگ عزیزانش است و به زودی سیتی را ترک می کند

سایت رسمی فوتبالی- ریوالدو ستاره سابق باشگاه بارسلونا در صحبتهایی اعلام کرده که به نظر او، پپ گواردیولا تابستان امسال منچسترسیتی را ترک خواهد کرد و در جستجوی ماجراجویی های جدیدی در خارج از ورزشگاه اتحاد خواهد بود. به گفته او، دوری گواردیولا از خانواده و دوستانش ممکن است باعث شود تا او به زودی به اسپانیا بازگشته و هدایت تیمی اسپانیایی را در دست بگیرد.

به گزارش فوتبالی ریوالدو دراین باره گفته:« مطمئنم که گواردیولا به دنبال فرصتهای تازه ای در آینده خواهد بود. او درانتظار پروژه های جدیدی است و حتی بعید نمی دانم که تابستان همین امسال سیتی را ترک کند. درست است که او از حضور در سیتی راضی به نظر می رسد ولی شاید دریافت یک پیشنهاد جذاب از اسپانیا، بتواند او را به وجد بیاورد.»

این اسطوره برزیلی درادامه صحبتهایش گفت:« من همه اینها را به این خاطر می گویم که می دانم پپ دوست ندارد که دور از خانواده و دوستانش زندگی کند. او دلش برای عزیزانش تنگ می شود. پپ درکنار عزیزانش خیلی لذت می برد و به نظرم در این شرایط، نوستالژی و خاطرات شیرین است که آینده تو را رقم می زنند. این مسائل ممکن است منجر به جدایی پپ از سیتی شوند.»

ریوالدو در طول دوران حضورش در باشگاه بارسلونا با پپ گواردیولا هم تیمی بود و درکنار او فوتبال بازی می کرد. حالا ریوالدو با یادآوری آن روزها گفته:« وقتی ما در یک رختکن بودیم، پپ درآن زمانها می گفت که در آینده سرمربی خواهد شد. ما می خندیدیم و هیچ وقت تصورش را هم نمی کردیم که سرمربی ای به این خوبی شده و این قدر موفقیت کسب کند. من برای پپ واقعا خوشحالم؛ چون با شور و هیجان خاصی تمام کارهایش را انجام می دهد و ارتباطش با شاگردانش فوق العاده است. این نشان دهنده شخصیت بزرگ اوست.»

 بخش بعدی صحبتهای ریوالدو درمورد آینده ادن هازارد و احتمال انتقالش به رئال مادرید بود:« درست است که هر دو طرف به همدیگر نیاز دارند؛ چون رئال بعد از یک فصل بد، به دنبال چنین سبک ستاره هایی است که بتواند درسال آینده واکنش بهتری داشته باشد. اما این انتقال برای هازارد هم خوب است؛ چون او به دنبال چالش به مراتب بزرگتری نسبت به چلسی است و رئال گزینه مناسبی برای اوست. مشکلات وفق یافتن با لالیگا؟ شوخی اش هم زشت است؛ هازارد دراین سن و با این بلوغ و با این همه تجربه بازی در لیگ برتر انگلیس، قطعا خیلی سریع با لالیگا وفق پیدا خواهد کرد. اگر بخواهم به او توصیه ای بکنم، به او می گویم که همان کاری که می داند را انجام دهد و نشان دهد که چه بازیکن ارزشمندی است.»

6363