خبر رسمی اتلتیکو: گریزمن و جدایی از اتلتیکو درپایان فصل

خبر رسمی اتلتیکو: گریزمن و جدایی از اتلتیکو درپایان فصل

سایت رسمی فوتبالی- آنتوان گریزمن ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید روز شنبه و درمصاف با لوانته آخرین بازی رسمی اش را با پیراهن این تیم برگزار خواهد کرد. عصر روز سه شنبه گریزمن شخصا به سران باشگاه اتلتیکو و هم تیمی هایش اعلام کرده که ماجراجویی اش در پایتخت اسپانیا رو به پایان است و دربازار تابستانی از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، گریزمن دردیدار با سیمئونه و میگل آنخل خیل مارین تصمیمش را به آنها اعلام کرده و تمام شواهد وقراین حکایت از این است که او به زودی به بارسلونا خواهد رفت.

در روزهای اخیر سیمئونه اعلام کرده بود که برای فصل آینده روی گریزمن حساب بازکرده است و اینطور به نظر می رسید که این بازیکن فرانسوی تصمیم به ادامه حضور در اتلتیکو گرفته و هیچ نشانه ای از جدایی گریزمن از مادرید به نظر نمی رسید.

اما حالا آنها برای آنکه درفصل تابستان با جنجال جدیدی روبرو نشوند، از گریزمن خواستندتا برنامه هایش برای آینده را اعلام کند و این مهاجم فرانسوی با صداقت تمام اعلام کرد که قصد دارد تا اتلتیکو را ترک کند. او درصحبتهایش از لطف و محبت سران باشگاه و تلاشهای آنها برای نگه داشتن او درتیمشان تشکر کرده و گفته که به دنبال چالشهای جدیدی در دنیای فوتبال است.

درشرایطی که گریزمن حالا تمرکزش را برروی آینده اش درتیمی تازه قرار داده، سران باشگاه اتلتیکو هم به دنبال یافتن جایگزین ایده آلی برای او در رختکن تیمشان خواهند بود.

6363