طباطبایی: اشتباهات داوری استقلال را از کورس قهرمانی دور کرد

طباطبایی: اشتباهات داوری استقلال را از کورس قهرمانی دور کرد

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت استقلال معتقد است اشتباهات داوری باعث شد استقلال از کورس قهرمانی دور شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی ، هادی ‌طباطبايی ‌بازيكن ‌و ‌مربی‌ اسبق ‌استقلال ‌كه ‌حواشی ‌پيش‌ آمده ‌برای ‌آبی‌ها ‌را ‌به ‌خوبی ‌دنبال‌ می‌كند،‌ در ‌خصوص ‌اشتباهات‌ داوری ‌در ‌ليگ ‌برتر‌ و ‌وضعيت‌ استقلال ‌در ‌فاصله ‌يك ‌هفته‌ مانده ‌به ‌پايان ‌ليگ ‌با ‌ما ‌به‌ گفت ‌و گو ‌نشست.‌

‌‌‌ديدار ‌استقلال ‌برابر ‌صنعت ‌نفت‌ چطور ‌بود؟
آبی ها به خوبی توپ و ميدان را در اختيار داشتند. استقلال موقعيت های زيادی داشت كه به گل تبديل نشد و متأسفانه از نظر داوری هم بسيار متضرر شد.

‌‌‌از ‌داوری ‌صحبت ‌كرديد؛‌ فكر‌ می‌كنيد ‌استقلال ‌در ‌اين ‌موضوع ‌ضرر‌ كرده ‌است؟

بله صد درصد. بازيكنان و مجموعه استقلال چندين بار خود را به كورس قهرمانی نزديك كردند و امكان قهرمانی آنها وجود داشت اما اشتباهات داوری آنقدر بود كه اين تيم را از قهرمانی دور كند!

‌‌در ‌شبكه‌های ‌مجازی ‌از‌VAR  گفته ‌بوديد...
بله همين طور است! ليگ برتر ما بيش از هر جای ديگری به VAR و تجهيزات آن نياز دارد. دليل تراشی برای سرپوش گذاشتن به اشتباهات داوری توهين به شعور هوادار است. به نظر من مسئولان برگزاری مسابقات بايد اولويت خود در ليگ بعد را برای نصب VAR بگذارند. ‌‌‌

فكر‌ می‌كنيد‌ سوت‌های‌ داوری‌ به‌ سمت‌ تيم‌ خاصی‌ رفته‌ است؟

نه اين طور نمی توان گفت اما سؤال مهم آن است كه چرا بايد اين سؤال پيش بيايد كه سوت ها به سمت تيم خاصی رفته؟! مطمئناً بايد به اين موضوع نگاه خاصی شده و سريعاً مشكلات برطرف شود.

‌‌‌نظرتان ‌در ‌خصوص ‌حواشی ‌پيش‌ آمده ‌برای ‌سرمربی ‌استقلال ‌چيست؟

فرهاد حق دارد به ظلمی كه به تيمش می شود معترض باشد اما او وقتی تحت فشار است بايد منطقی تر فكر كند و حرفی نزند كه مشكلاتی را برای او به وجود بياورد.

‌‌‌استقلال ‌در ‌آخرين ‌ديدار ‌به ‌مصاف‌ سپيدرود ‌می ‌رود اين ‌بازی ‌را ‌چطور ‌می ‌بينيد؟
سپيدرود به دليل مشكلات مالی وضعيت خوبی ندارد. همين مشكلات ضربه بدی به فوتبال گيلان زد تا جايی كه آنها به بازی آخر و عدم سقوط اميد دارند. اما آن طرف شرايط استقلال هم متفاوت است.

‌‌‌چه ‌شرايطی؟

استقلال در اين فصل مشكلات زيادی را متحمل شد. از مشكلات مالی و مديريتی گرفته تا همين داوری كه در موردش صحبت شد. با پايان فصل تغييرات زيادی برای استقلال رخ می دهد و اميدوارم فصل بعد شاهد اين اتفاقات نباشيم.

4344