بدترین رئال قرن 21: از 18 امتیاز فاصله تا بارسا تا 17 باخت!

بدترین رئال قرن 21: از 18 امتیاز فاصله تا بارسا تا 17 باخت!

سایت رسمی فوتبالی- رئال مادرید یکشنبه شب متحمل باخت  دیگری شد تا تعداد باختهایش در رقابتهای این فصل لالیگا به عدد11 برسد. رئال مادرید مجموعا در این فصل و در تمامی تورنمنتها در 17 بازی تن به شکست داده است و آنها تنها 2 باخت دیگر تا بدترین رکورد تاریخ باشگاه مادریدی فاصله دارند.

به گزارش فوتبالی، شاگردان زیدان یکی از بدترین آمار و ارقام فصل را در بیس سال اخیر به ثبت رسانده اند و با مروری بر آمار فصول رئال مادرید از فصل 9-1998 به بعد، می توان گفت که این رئال ،بدترین رئال قرن بیست و یکم است! 

بعد از ناکامی های رئال مادرید با جولن لوپتگی او از سمتش برکنار و جایش را به سانتیاگو سولاری داد؛ تنها چند ماه بعد او نیز اخراج شد تا زیدان به عنوان سومین سرمربی این فصل رئال، سکان هدایت تیم قهرمان اروپا را در دست بگیرد اما حالا حتی زیدان هم نتوانسته تا انسجام و درخشش را به رختکن تیمش بازگرداند. درحال حاضر  و در آستانه اتمام رقابتهای این فصل لالیگا، رئال مادرید با بارسلونای صدرنشین 18 امتیاز فاصله دارد و مادریدی ها از دهم مارس به بعد (بیش از یک ماه ) نتوانسته اند در بازیهای خارج از خانه شان به پیروزی برسند. دو ماه است که شاگردان زیدان نتوانسته اند به سه امتیاز بازی ها برسند و در مصاف با ختافه، لگانس، والنسیا ، رایو وایه کانو و سوسیداد امتیاز از دست داده اند و البته در خانه ختافه و لگانس به تساوی رضایت داده بودند و در سه بازی بعدی بازنده بودند.

رئال مادرید در شرایطی به استقبال آخرین بازی اش در رقابتهای این فصل لالیگا خواهد رفت که 25 گل کمتر از بارسلونای صدرنشین به ثمر رسانده (88 گل برای بارسا دراین فصل درمقابل 63 گل زده رئال مادرید) و 44 بار هم دروازه اش را بازشده دیده. رئالی ها یکشنبه شب از سوسیداد سه گل دریافت کردند و ممکن بود گلهای بیشتری بخورند؛ سوسیداد یک ضربه پنالتی را از دست داد و دو شوت بازیکنان این تیم به تیرک برخورد کرد و بازی درنهایت 1-3 به پایان رسید.

رئالی ها در 37 بازی شان در این فصل لالیگا در 21 بازی به پیروزی رسیدند و 5 تساوی و 11 باخت، آمار غیرقابل قبولی را برای آنها در رقابتهای این فصل لالیگا رقم زده است. اگر رئال در هفته آخر رقابتهای این فصل لالیگا مقابل بتیس مغلوب شود، فصل را با 18 باخت به پایان خواهد برد و این دومین فصل با بیشترین باخت برای رئال در طول یک فصل، در تاریخ رقابتها خواهد بود. به پایان بردن فصل با 18 باخت، برای رئال در فصل 5-1994 رقم خورده بود و بدترین آمار از این حیث در فصل 5-1984 رقم خورده بود که در آن فصل رئال فصل را با 19 باخت به پایان برده بود.

رئال رکوردشکن که در سه فصل متوالی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده بود، در این فصل درآستانه ثبت رکوردی منفی قرار دارد.

6363