آخرین فرصت علیپور برای تکرار آقای گلی

آخرین فرصت علیپور برای تکرار آقای گلی

وب سایت رسمی فوتبالی- هر چند پرسپولیسی‌ها قبل از هت‌تریک قهرمانی در آقای گلی لیگ برتر هت‌تریک کرده‌اند اما حتما کسب عنوان قهرمانی توام با بردن عنوان آقای گلی برای هواداران این تیم شیرین‌تر خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، علی علیپور با گلی که از روی نقطه پنالتی مقابل ماشین‌سازی به ثمر رساند، 14 گله شد و به یک قدمی صدر جدول گلزنان رسید. او که در هفته‌های اخیر افت مشهودی داشته، برای آقای گلی دو رقیب خارجی دارد. کی‌روش استنلی و لوسیانو پریرا.

هر چند پرسپولیسی‌ها قبل از هت‌تریک قهرمانی در آقای گلی لیگ برتر هت‌تریک کرده‌اند (دو آقای گلی متوالی طارمی و یک آقای گلی علیپور) اما حتما کسب عنوان قهرمانی توام با بردن عنوان آقای گلی برای هواداران این تیم شیرین‌تر خواهد بود.

علی علیپور که فصل قبل با 19 گل کفش طلای لیگ هفدهم را جایزه گرفته بود، قادر به تکرار رکورد فصل گذشته‌اش نیست اما یک بازی دیگر فرصت دارد تا در کسب این عنوان شخصی دبل کند و پرسپولیس را هم به چهارمین عنوان آقای گلی متوالی برساند. البته همان‌قدر که علیپور در جم کار سختی برای گلزنی مقابل پارس‌جنوبی دارد، شاید کار برای کی‌روش در اصفهان و مقابل تیم سقوط‌کرده و بی‌انگیزه‌ی استقلال خوزستان راحت باشد.

ضمن اینکه از لوسیانو پریرا هم نباید به راحتی گذشت. این گلزن برزیلی هم مثل کی‌روش هفته‌ی آخر در خانه بازی می‌کند و البته حریف او تراکتورسازی است که اندک امیدی به کسب سهمیه آسیایی دارد.

7655