سرجیو: نیمه دوم استقلال بهتر از ما بود/ هر وقت که بخواهند از اینجا می‌روم

سرجیو: نیمه دوم استقلال بهتر از ما بود/ هر وقت که بخواهند از اینجا می‌روم

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت:در نیمه دوم خوب از درواه تیممان محافظت کردیم و باید بپذیریم استقلال در نیمه دوم بهتر از نفت بازی کرد. 

به گزارش فوتبالی، پائولو سرجیو در نشست خبری بعد از بازی نفت آبادان و استقلال اظهار داشت:بازی خوب و پایاپایی بود، ما در نیمه اول بازی خوبی کردیم و توانستیم موقعیت‌های خوبی خلق کنیم. در نیمه دوم خوب از درواه تیممان محافظت کردیم و باید بپذیریم استقلال در نیمه دوم بهتر از نفت بازی کرد.

* در نیمه دوم استقلال خطرناک‌تر ظاهر شد

وی افزود: نیمه اول را بسیار خوب به پایان رساندیم. در نیمه دوم هم خیلی خوب از دروازه حفاظت کردیم. در نیمه اول بهتر بودیم اما در نیمه دوم استقلال خطرناک‌تر ظاهر شد. باید بپذیریم که تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

* امسال تیم را کاملاً از نو ساختیم

وی در خصوص تساوی‌های زیاد تیم صنعت نفت در این فصل لیگ برتر گفت: همه در جریان هستند که امسال تیم را کاملاً از نو ساختیم. بسیاری از بازیکنان سال گذشته از ما جدا شدند. مشکل دلاری در خصوص جذب بازیکنان جدید داشتیم.کرار، اکبر ایمانی و برزای را در نیم فصل‌ از دست دادیم. روی بازیکنان جوان سرمایه‌گذاری کردیم. آنها در ابتدای فصل آماده نبودند، اما در بازی‌های آخر نتیجه آن را دیدیم.گاهی اشتباهاتی می‌کنید و بازی با نتیجه تساوی تمام می‌شود.

* اگر این تیم نابود نشود فصل بعد تیم خوبی خواهیم داشت

سرجیو در ادامه افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: در تمام ۱۵ مسابقه‌ای که مساوی شد خوب جنگیدیم و برای یک امتیاز به میدان نرفتیم. زمانی که مساوی‌ها زیاد شد، خیلی از هواداران ناراحت شدند، اما باید تشکر کنم از مدیرعاملمان که صبر کردند و از ما حمایت کردند. آنچه که باید اعلام کنم این است که اگر تیم کنونی ما نابود نشود، فصل آینده فصل خوبی برای صنعت نفت خواهد بود.

* به بازیکنانم تبریک می‌گویم که بازی قابل قبولی انجام دادند

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان بعد از پاسخگویی به دوربین‌های تلویزیونی در نشست خبری گفت:در نیمه اول خیلی خوب کار کردیم و بهتر از استقلال بودیم، در نیمه دوم استقلال بهتر از تیم ما بازی کرد ولی در کل بازی را کنترل کردیم. می‌دانستیم استقلال تیم بسیار خوبی است، من به بازیکنانم تبریک می‌گویم که بازی قابل قبولی انجام دادند.

*باید قبول کنیم نتیجه بازی عادلانه بود

خبرنگاری گفت: طاهری مدعی شده بازی در کل در اختیار استقلال بود که سرجیو پاسخ داد: من به نظر او احترام می‌گذارم ولی در نیمه اول بازی در اختیار ما بود. ما در نیمه دوم سعی کردیم بازیکنان تازه نفش را به زمین بفرستیم، باید قبول کنیم نتیجه بازی عادلانه بود. سعی ما این بود که با بازیکنان تازه نفس نتیجه را عوض کنیم ولی شانس بزرگی را ایجاد نکردیم.

*تلویزیون می‌تواند نشان بدهد که این گل درست بود یا خیر

وی در خصوص اینکه طاهری گل استقلال را صحیح می‌دانست گفت: من هنوز صحنه را ندیدیم، نمی‌توانم در مورد آن صحنه نظر بدهم ولی از آن فاصله که من داشتم ممکن است اظهار نظر من صادقانه نباشد. قطعا تلویزیون می‌تواند نشان بدهد که این گل درست بود یا خیر.

*هیچکس از آینده خودش خبر ندارد

سرجیو در خصوص اینکه با خروج طالب ریکانی ورق به سود استقلال برگشت گفت: با شما موافق هستم، تا زمانی که ریکانی در زمین بود اختیار بازی را در اختیار داشتیم ولی من دیدم که او خسته است و به همین دلیل او را از زمین بیرون کشیدم.

وی در خصوص آینده خودش گفت: هیچکس از آینده خودش خبر ندارد، در واقع آینده یک مربی همین الان است که با شما حرف می‌زنم.یک بازی دیگر باقی مانده و تمام تمرکز من روی دیدار آینده است و من می‌خواهم روی آن بازی تمرکز کنم. در کل فصل بسیار سختی را گذراندیم، من همیشه به مدیرعامل باشگاه گفته ام هر وقت که او بخواهد از اینجا می‌روم، خیلی خوشحالم که او به من وقت زیادی داد و در مقابل نظرات و دیدگاه های زیاد از من حمایت کرد، خوشحالم که در نهایت نتایج مورد نظرمان را کسب کردیم.

7413