جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا به مادرید رسید

جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا به مادرید رسید

سایت رسمی فوتبالی- جام قهرمانی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا وارد شهر مادرید شده است تا در روز اول ژوئن به تیم قهرمان اهدا شود.

به گزارش فوتبالی، فینال این فصل لیگ قهرمانان اروپا در روز اول ژوئن در ورزشگاه واندا متروپولیتانو میان دو تیم لیورپول و تاتنهام برگزار خواهد شد. این جام بعد از ورود به ورزشگاه اتلتیکومادرید، به میدان سیبلس و شهرداری شهر مادرید برده شد.

ساعت 11 صبح امروز بود که پائولو فوتره، بازیکن افسانه ای اتلتیکومادرید و روبرتو کارلوس، مدافع سابق رئال مادرید به عنوان نمایندگان فینال این جام را دریافت کرده و به مانوئلا کارمنا، شهردار شهر مادرید دادند.

درجریان این مراسم روبرتو کارلوس و فوتره اعلام کردند که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، آرزوی هر بازیکنی است و خانم شهردار مادرید هم اعلام کرد که این شهر، شهری است که از همه میزبانی می کند و همین باعث خواهد شد تا هواداران زیادی برای تماشای بازی فینال به پایتخت اسپانیا سفر کنند.

دراین مراسم امیلیانو بوتراگنیو، مدیرروابط عمومی رئال مادرید به نمایندگی از این باشگاه، کلمنت ویاورده، نماینده باشگاه اتلتیکومادرید، خوسه فرانسیسکو مولینا، مدیر ورزشی فدراسیون فوتبال و چند فوتبالیست دیگر حضور داشتند.

این جام تا سه روز آینده در گالری کریستال قصر سیبلس به نمایش درخواهد آمد و هواداران فوتبال می توانند در ساعات تعیین شده در سه روز آینده به بازدید از این جام بروند.

از سوی دیگر بین روزهای 30 می تا 2 ژوئن، فستیوال لیگ قهرمانان اروپا در مادرید برگزار خواهد شد.

6363