سوارز حقه باز است؛ به خاطر او، از حذف بارسا خوشحال شدم

سوارز حقه باز است؛ به خاطر او، از حذف بارسا خوشحال شدم

سایت رسمی فوتبالی- فرانک لبوف، بازیکن سابق فوتبال فرانسه که سابقه پوشیدن پیراهن تیمهایی مثل المپیک مارسی، استراسبورگ و چلسی را در کارنامه ورزشی اش دارد، در صحبت هایی اعلام کرده که از حذف بارسلونا از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا خوشحال شده و دلیل شادی اش هم ناکامی لوئیس سوارز است.

به گزارش فوتبالی، او در مورد لوئیس سوارز گفته:« سوارز حقه باز و همیشه گله گذار است. او الگوی بدی برای جوانان است.»

لبوف در گفتگو با آر.ام.سی سپورت گفت:« من هیچ احترامی برای بازیکنانی مثل او قائل نیستم. بارسلونا را تحسین می کنم؛ ولی به خاطر حضور سوارز خوشحال شدم که آنها از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند. من هیچ احترامی برای بازیکنانی مثل سوارز قائل نیستم. او فوتبالیست بزرگی است ولی حقه باز و نق نقو است. از شیوه بازی کردنش متنفرم.»


لبوف در ادامه گفت:« اگر در زمین چمن درمقابلش قرار می گرفتم، هرکاری می کردم که باعث اخراج او از زمین چمن بشوم. کاری که او در جام جهانی در بازی اروگوئه مقابل غنا انجام داد... دو بار حریفان را گاز گرفته و من تعجب می کنم که هواداران چطور می توانند درمقابل او خونسرد باشند.»

اسطوره فوتبال فرانسه دربخش پایانی صحبتهایش گفت:« سوارز الگوی بدی برای جوانان است. من نمی توانم حضور چنین بازیکنی را در زمین تحمل کنم. اگر مقابل او بازی می کردم، قطعا از زمین اخراج می شدم.»

6363