پیش بازی صنعت نفت - استقلال / در انتظار جنگ در آبادان

پیش بازی صنعت نفت - استقلال / در انتظار جنگ در آبادان

وبسایت رسمی فوتبالی – استقلال آخرین شانس خود برای قهرمانی در لیگ را در بازی با صنعت نفت امتحان خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، اگر چه خود آبی‎ها هم از قهرمانی در لیگ ناامید شده‎اند اما روی کاغذ، استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد و به همین دلیل فرهاد مجیدی و شاگردانش تمام تلاششان را برای گرفتن 6 امتیاز از دو بازی باقیمانده‎شان انجام خواهند داد تا اگر قهرمان نشدند، حداقل سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنند.

رویارویی با حریف احیا شده: حریف امشب استقلال تیمی است که اینروزها شرایط بسیار خوبی دارد. صنعت نفت که زمانی استاد گرفتن مساوی از حریفانش بود، چهار بازی آخرش قبل از دیدار با استقلال را برده و سرمربی این تیم در کنفرانس خبری قبل از بازی گفته که تیمش برای جنگ با استقلال کاملا آماده است.

دیداری که مساوی نمی شود: جدال استقلال و صنعت نفت هیچ وقت با نتیجه تساوی به پایان نرسیده. در 15 تقابل قبلی دو تیم در لیگ برتر، 8 بار استقلال برده و 7 بار برزیل ایران حریف سرشناسش را شکست داده است.

نتیجه هفته گذشته: استقلال قبل از تساوی مقابل الدحیل، همنام خوزستانی‎اش را با نتیجه 2-4 شکست داد و صنعت نفت هم 1-2 از سد نساجی در مازندران گذشت.

تقابل قبلی: بازی رفت دو تیم در تهران با نتیجه 0-3 به سود استقلال به پایان رسید. فرشید باقری، طارق همام و الهیار گلزنان استقلال در آن بازی بودند که هیچ کدام از آنها در بازی امشب حضور ندارند.

وضعیت در جدول: صنعت نفت با 33 امتیاز تیم نهم جدول است و استقلال 53 امتیازی در رده سوم قرار دارد و امیدوار به توقف پرسپولیس و سپاهان در بازیهای امشب است.

شنبه ۲۱ اردیبهشت-ساعت ۲۱:۳۰

ورزشگاه جهان پهلوان تختی

تیم داوری: داور: محمدرضا اکبریان کمک ها: مهدی الوندی – جلیل شعرانی 

1984