پیش بازی استقلال خوزستان - سایپا؛ بازی بی انگیزه ها!

پیش بازی استقلال خوزستان - سایپا؛ بازی بی انگیزه ها!

   وب سایت رسمی فوتبالی- از هفته بیست و نهم پیکارهای لیگ برتر فوتبالی ایران استقلال خوزستان در ورزشگاه الغدیر اهواز پذیرای سایپای تهران خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، در یکی از بازی های غیر حساس این هفته تیم سقوط کرده استقلال خوزستان میزبان سایپایی خواهد بود که با اخراج علی دایی سرمربی پیشینش روزهای خوبی را سپری نمی کند.

استقلال خوزستان هفته پیش با باخت مقابل همتای تهرانیش به طور رسمی سقوطش به لیگ یک مسجل شد تا این دو هفته پایانی برایش از کمترین درجه اهمیت برخورد باشد. تیمی که به نظر می رسد با پایان بازیهای لیگ به پایان فعالیتش نیز برسد و بازیکنان این تیم برای ادامه فعالیت حرفه ای خود به دنبال تیم دیگری باشند. از همین رو شاگردان محمد علوی تنها برای اعاده حیثیت و نشان دادن خود به دیگر سرمربیان لیگی به میدان می روند و امید چندانی هم برای حضور تماشاگران خودی ندارند.

در سوی مقابل اوضاع تیم تهرانی هم چندان چنگی به دل نمی زند و پس از اخراج علی دایی از سمت سرمربیگری این تیم، روحیه بازیکنان جوان سایپا هم پایین آمده است.

البته با حضور ابراهیم صادقی که از بازیکنان قدیمی و تاثیرگذار این تیم است به نظر می رسد این مربی جوان بتواند شاگردانش را با انگیزه کسب 3 امتیاز به میدان بفرستد.

هفته بیست و نهم لیگ برتر

استقلال خوزستان – سایپا تهران

شنبه 21 اردیبهشت ماه 1398، ساعت 21:30

تیم داوری: کمیل غلامی، کمک ها: حسین مرادی – مهدی سیفی، کمک داوران اضافی: جواد رحیم زاده – روح الله شریفی

داور چهارم: فرهاد مروجی، ناظر داوری: محمدجواد تقی پور

رتبه در جدول: استقلال خوزستان با 28 بازی و 12 امتیاز در رده آخِر و سایپا با 28 بازی و 35 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارند. 

محروم: وحید حمدی نژاد از استقلال خوزستان و عبداله ناصری از سایپا


2526