مذاکره بارسا و اینتر برسر راکیتیچ؛ یک گام تا توافق نهایی

مذاکره بارسا و اینتر برسر راکیتیچ؛ یک گام تا توافق نهایی

سایت رسمی فوتبالی- سران باشگاه بارسلونا از هم اکنون برای اعمال تغییر و تحولات در رختکن تیمشان دست به کار شده اند؛ تعدادی از بازیکنان فعلی بارسا در آستانه ترک این باشگاه هستند و بدین ترتیب وجه لازم برای جذب بازیکنان جوان تامین خواهد شد. آبی اناری ها هم اکنون خرید دی یونگ، ستاره جوان آژاکس را قطعی کرده اندو احتمالا متیاس دلیخت را هم به خدمت خواهند گرفت.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنانی که احتمالا آینده اش را در خارج از نوکمپ جستجو خواهد کرد، ایوان راکیتیچ است که مشتریان متعددی دراروپا دارد؛ یکی از مشتریان راکیتیچ اینترمیلان است که در آستانه توافق قطعی با سران بارسا برسر به خدمت گرفتن این بازیکن کروات قرار دارد.

طبق گزارش منتشره در روزنامه موندو دپورتیوو سران اینتر در فکر تقویت رختکن تیمشان برای فصل بعد هستند و لوکا مودریچ را یکی از گزینه های ایده آلشان برای بازار تابستانی می دانند. علاوه بر او، آنها برای به خدمت گرفتن راکیتیچ هم دست به کار شده اند و بارسا برای فروش راکیتیچ مبلغ دست کم 50 میلیون یورویی را طلب کرده است و اینتری ها بعد از موافقت با این رقم، تنها باید خود راکیتیچ را برای انتقال به ایتالیا متقاعدکنند.

درطول فصل جاری راکیتیچ درانتظار تمدید قراردادش بود و این اتفاق رخ نداد و حالا و بعد از لغزش بارسا مقابل لیورپول و حذف این تیم از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا،هم شانس تمدید قرارداد او کمرنگ تر هم شده است.  او دو گزینه پیش رو دارد: یکی اینکه سران بارسا قراردادش را تمدید کرده و بهبود ببخشند که گزینه ایده آل راکیتیچ است و درغیراین صورت هم او می تواند با شرایطی بهتر به تیم دیگری بپیوندد.

 6363