حکم نیمار صادر شد: محرومیت سه جلسه ای به خاطر حمله به هوادار

حکم نیمار صادر شد: محرومیت سه جلسه ای به خاطر حمله به هوادار

سایت رسمی فوتبالی- فدراسیون فوتبال فرانسه به صورت رسمی ، حکم محرومیت نیمار را اعلام کرده است. آنها در حکمی اعلام کردند که نیمار برای سه بازی از همراهی تیمش محروم خواهد شد.

به گزارش فوتبالی درپایان بازی فینال جام حذفی فرانسه و در هنگام برگزاری مراسم توزیع مدالها بود که نیمار مشتی به صورت یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه وارد کرد. پاری سن ژرمن دراین فینال نتیجه را به رن واگذار کرده بود و این هوادار در حال توهین به بازیکنان پاری سن ژرمن بود که زمانی که نیمار به نزدیکی اش رسید، مشت محکمی به او زد.

حالا مسئولان فدراسیون فوتبال فرانسه نیمار را برای سه جلسه از همراهی تیمش محروم کرده اند و البته دو جلسه محرومیت مشروط هم برای او درنظر گرفته شده است و درصورتی که او رفتار نادرست دیگری انجام شود، این دوجلسه محرومیت نیز به محرومیت این ستاره برزیلی اضافه خواهد شد. تا پیش از این شنیده می شد که ممکن است محرومیت درنظر گرفته شده برای نیمار، تا 10 جلسه باشد ولی درنهایت او تنها برای سه بازی از همراهی تیمش محروم شد.

بدین ترتیب نیمار می تواند در بازی روز شنبه تیمش مقابل آنژه پاریسی ها را همراهی کند چون این حکم محرومیت از روز دوشنبه پیاده خواهد شد. بعد از آن، نیمار بازی تیمش مقابل دیژون (شنبه 18 می) و آخرین بازی پاری سن ژرمن در این فصل مقابل ریمس (شنبه 25می) را از دست خواهد داد و اگردر پاری سن ژرمن ماندگار شود در اولین بازی تیمش در فصل بعد رقابتهای لوشامپیونه نیز قادر به همراهی تیمش نخواهد بود

 

البته این محرومیت جدا از محرومیتی است که در لیگ قهرمانان اروپا و از سوی مقامات یوفا برای نیمار درنظر گرفته شده بود. مسئولان یوفا به خاطر توهین نیمار به داوران بازی پاری سن ژرمن – یونایتد که منجر به حذف پاریسی ها از لیگ قهرمانان اروپاشد، او را سه جلسه از همراهی تیمش محروم کردند.

در پایان آن بازی پرتنش نیمار در شبکه های اجتماعی نوشت:« این شرم آور است. چهارمردی که هیچ چیز از فوتبال سردر نمی آورند راانتخاب می کنند تا صحنه های آهسته را تماشا کنند.» او درآن بازی قادر به همراهی تیمش نبود وبه دلیل مصدومیت از روی سکوهای پارک دو پرنس بازی را تماشا می کرد.

چندی پیش مسئولان فدراسیون فوتبال فرانسه، کیلیان امباپه، مهاجم جوان پاری سن ژرمن را نیز به خاطر کارت قرمزی که در دقایق پایانی فینال جام حذفی دریافت کرده بود، محروم کردند.

6363