دلخوری شدید مدیران بارسلونا از راکیتیچ

دلخوری شدید مدیران بارسلونا از راکیتیچ

سایت رسمی فوتبالی- طبق گزارش برنامه پریمر توک شبکه راک 1، مدیران باشگاه بارسلونا حسابی از ایوان راکیتیچ به خاطر حضورش در نمایشگاه سویا در روز چهارشنبه دلخور هستند.

به گزارش فوتبالی، بعد از حذف دردناک و تلخ بارسلونا در آنفیلد و ناکامی این تیم در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در روز سه شنبه، ایوان راکیتیچ کروات روز چهارشنبه در نمایشگاه سویا حضور یافت و تصویری از او در کنار فرزند رئیس باشگاه سویا نیز منتشر شده است.

این خبر باعث حیرت هواداران ومدیران باشگاه بارسلونا شد و شاید بهتر این بود که ایوان راکیتیچ یک روز بعد از ناکامی تلخ آنفیلد دراین نمایشگاه شرکت نمی کرد. بدین ترتیب راکیتیچ بهانه خوبی دست مدیر باشگاه بارسلونا داد تا قراردادش که قرار بود درتابستان تمدید و رقم دستمزدش افزایش بیابد را فراموش کند. و این درحالی است که این موضوع ساده ای نخواهد بود؛ چرا که این احتمالا آخرین قرارداد راکیتیچ در سطح اول دنیای فوتبال خواهد بود (با توجه به بالارفتن سن او) .

این درحالی است که راکیتیچ بازیکنی حرفه ای است و همواره رفتارهایی مثال زدنی داشته و عملکردش قابل قبول و خوب بوده است؛ او یکی از بهترین بازیکنان میانی دنیای فوتبال است و بی تردید در پنج فصل اخیر هم یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا بوده است.

6363