گمانه زنی درباره لیست خروجی استقلال؛ کی هست و کی نیست؟

گمانه زنی درباره لیست خروجی استقلال؛ کی هست و کی نیست؟

وبسایت رسمی فوتبالی – جلسه امروز امیرحسین فتحی و فرهاد مجیدی، باعث شد تا رسانه ها درباره لیست ورودی و خروجی استقلال گمانه زنی کنند.

به گزارش سایت فوتبالی، در حالیکه دو هفته به پایان لیگ برتر مانده گمانه زنی رسانه ها درباره لیست ورودی و خروجی تیم ها شروع شده است. یکی از تیم های مورد توجه استقلال است که با تغییر سرمربی، روزهای متفاوتی را تجربه می کند. 

از مدتها قبل شایعات و خبرهای متفاوتی درباره فهرست خروجی‎های استقلال در پایان فصل منتشر شده بود و اینکه کدام بازیکنان جایی در استقلال فصل آینده نخواهند داشت. نام بازیکنانی مثل فرشاد محمدی‎مهر و روح‎الله باقری تقریبا در اکثر فهرستهای منتشر شده وجود داشته و حتی نام یکی دو بازیکن بزرگ و قدیمی استقلال هم در بین گمانه زنی‎ها دیده می‎شود با این همه امروز هم برخی خبرگزاری ها از جمله ایلنا از داریوش شجاعیان و مرتضی تبریزی هم به عنوان بازیکنانی نام برده شده که بعید است فصل دیگر هم در استقلال توپ بزنند.

ایلنا نوشته است: آنهایی که به فرهاد مجیدی نزدیکند بر این باورند که فرهاد حتی اگر به‌عنوان کمک مربی در استقلال فصل بعد رویت شود، مانع از ادامه حضور این بازیکن در استقلال خواهد شد. در واقع باید اینطور به ماجرا نگریست که نمایش ضعیف شجاعیان از دید مجیدی پنهان نمانده است و با اینکه داریوش در بازی اخیر استقلال مقابل الدحیل در ترکیب بود اما مجیدی هیچ رضایتی از عملکرد این بازیکن ندارد. این خبرگزاری نوشته است که مرتضی تبریزی هم فصل بعد در استقلال نخواهد بود. مهاجمی که نه در استقلال شفر و نه در استقلال مجیدی فاقد کارایی بود و بار سنگین مالی روی دوش این باشگاه استقلال گذاشت. 

درباره سید مهدی رحمتی و سید حسین حسینی هم خبر جدیدی به گوش نمی رسد و انگار هر دو با استقلال تمدید می کنند. باید دید باشگاه استقلال و شخص فرهاد مجیدی چه واکنشی به این گمانه زنی خواهند داشت؟

1984