بوسکتس: شرمنده؛ ناکامی مان مقابل رم، دوباره تکرار شد

بوسکتس: شرمنده؛ ناکامی مان مقابل رم، دوباره تکرار شد

سایت رسمی فوتبالی- باخت 0-4 بارسلونا در آنفیلد و دردور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول، نتیجه ای بود که کمتر کسی تصورش را می کرد. اما بارسا با تقبل این شکست سنگین از راهیابی به فینال این دوره لیگ قهرمانان اروپا بازماند.

به گزارش فوتبالی، سرخیو بوسکتس بازیکن باتجربه بارسا در پایان این مسابقه گفتگوی کوتاهی انجام داد و به آنالیز شرایط تیمش در این بازی پرداخت:« لیورپول بهتر از ما بود. آنها برای برد به بازی آمده بودند. ما چندین فرصت داشتیم تا به گلی که به آن نیاز داشتیم برسیم، اما درنهایت این اتفاق نیفتاد.»

بوسکتس ادامه داد:« الان حرف زدن سخت است. از هوادارانمان معذرت می خواهیم؛ خیلی سخت است اینگونه حذف شویم. وقتی تیمی خیلی فشار می آورد، اگر تو فشار نیاوری و کنترل را در دستت نگیری، آنها رو به جلو حرکت می کنند.»


این ناکامی، بارسایی ها را به یاد فصل گذشته و حذف به دست رم در شرایطی مشابه انداخت. خودبوسکتس هم دراین رابطه ادامه داد:« معذرت می خواهیم؛ بعد از ناکامی مقابل رم، این اتفاق دوباره تکرار شد. لیورپولی ها با گل زودهنگامشان و با اتکا به هوادارانشان رو به جلو بازی می کردند.»

6363