زبلی آرنولد و سربه هوایی بارسایی ها وگل صعود لیورپول

زبلی آرنولد و سربه هوایی بارسایی ها وگل صعود لیورپول

سایت رسمی فوتبالی- دیدار دو تیم لیورپول و بارسلونا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مملو از هیجان و جذابیت بود. در شرایطی که بازی 0-3 به نفع لیورپول دنبال می شد و درمجموع دو بازی رفت و برگشت نتیجه 3-3 بود، بازیکن جوان و زبل لیورپول حقه ای زد که با اتکا به آن توانست در به ثمر رسیدن گل صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان اروپا تاثیرگذار باشد.

به گزارش فوتبالی، در نیمه دوم بازی، زمانی که الکساندر آرنولد برای زدن یک ضربه کرنر به کنار زمین رفته بود، ناگهان از توپ فاصله گرفت و جوری وانمود کرد که قرار است بازیکن دیگری برای زدن ضربه کرنر به پشت توپ برود. همین رفتار باعث شد تا بارسایی ها از ضربه کرنر غافل شوند. بارسایی ها مشغول صحبت کردن با یکدیگر شده بودند و حتی مارک آندره ترشتگن هم داشت برای هم تیمی هایش دست می زد تا به آنها روحیه بدهد.

درهمان لحظه، الکساندر آرنولد سریعا به پشت ضربه کرنر برگشت و درحالی که بارسایی ها مشغول حرف زدن بودند، سریعا توپ را روی دروازه سانتر کرد و اوریگی که کاملا آزاد بود توپ را به تور دروازه تراشتگن کوبید تا گل چهارم تیمش که به منزله گل پیروزی بخش لیورپول بود از راه برسد. همین گل، کاخ رویاهای بارسایی ها را روی سرشان خراب کرد و آنها نتوانستند گل خورده را جبران کنند ودرنهایت با نتیجه 3-4 در دوبازی رفت وبرگشت مغلوب لیورپول شده و ازراهیابی به بازی فینال بازماندند.

6363