تن هاگ: نیازی نیست که با نمایش ویدیو،به بازیکنانم انگیزه بدهم

تن هاگ: نیازی نیست که با نمایش ویدیو،به بازیکنانم انگیزه بدهم

سایت رسمی فوتبالی- اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس آمستردام در کنفرانسی خبری قبل از مصاف تیمش با تاتنهام شرکت کرد وپاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

چهارشنبه شب بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میان دو تیم آژاکس و تاتنهام برگزار می شود و آژاکس در بازی رفت موفق شده بود تا حریف انگلیسی اش را 0-1 شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، تن هاگ حالا درکنفرانس خبری اش به آنالیز بازی چهارشنبه شب پرداخته و گفته:« ما باید دراین بازی پیروز شویم. ذهنیت ما این است. البته ذهن ما برروی دفاع کردن از برتری مان دربازی رفت متمرکز است. چهارشنبه قدرت تاتنهام را شاهد خواهیم بود و باید نشان دهیم که آماده ایم تا مرزها را پشت سربگذاریم.مطمئنیم که به هدفمان می رسیم؛ ما در اوج آمادگی و مملو از هیجان هستیم.»

اریک تن هاگ در ادامه ، لقب خاصی به بازی پیش رو داد:« این بزرگترین بازی تاریخ یوهان کرویف آرناست. »

کسب یک نتیجه تساوی دراین بازی، آژاکس را به فینال ورزشگاه واندا متروپولیتانو خواهد رساند و تن هاگ در پاسخ به این سوال که تیمش برای برد بازی خواهد کرد یا خیر گفت:« قطعا. ما با فکر کردن به برد به زمین می رویم. من می خواهم تیمم در سطحی بالاتر از آنچه تا کنون شاهدش بودیم، بازی کند و پیروزی میدان باشد. باید ببریم. این بازی جدیدی است که باید آن را برگزار کنیم. گلی که هفته گذشته در خارج از خانه زدیم، واقعا مهم بود. ما حالا در زمین خودمان و در جو فوق العاده ای بازی می کنیم و امیدواریم که این به کمک ما بیاید.»

سرمربی آژاکس ادامه داد:« وقتی مقابل تیم لیگ برتر بازی می کنی، شدت فشردگی بازی کمی متفاوت است. ما نیازی نداریم که برای بازیکنانمان، ویدیوی انگیزشی به نمایش بگذاریم و فکر می کنم که این بزرگترین بازی تاریخ ورزشگاه یوهان کرویف آرناست و همین به اندازه کافی به بازیکنان انگیزه خواهد داد.»

6363