پیغام زیدان به پوگبا: یا حالا یا هیچ وقت دیگر

پیغام زیدان به پوگبا: یا حالا یا هیچ وقت دیگر

سایت رسمی فوتبالی- زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید به دنبال آن است تا پل پوگبا را برای پیوستن به تیم مادریدی متقاعد کند. این سومین باری است که پوگبا می کوشد تا زیر نظر زیدان فوتبالش را دنبال کند.

به گزارش فوتبالی، زین الدین زیدان پیغام روشنی برای پوگبا دارد:« یا الان یا هیچ وقت دیگر» . این سرمربی فرانسوی تمام توانش را به کار گرفته تا در تابستان پوگبا را در جمع شاگردانش ببیند.

اینطور به نظر می رسد که جذب پوگبا اولویت اول مادریدی ها در بازار تابستانی است و با وجودی که زیدان اخیرا در کنفرانسی خبری گفته بود که هیچ چیز به هموطنش نمی گوید، اما به نظر می رسد که او از هیچ تلاشی برای متقاعد کردن پوگبا فروگذار نمی کند. زیدان و پوگبا بارها با هم درمورد آینده پوگبا در رئال و نقشی که در برنابئو ایفا خواهد کرد گفتگو کرده اند؛ زیدان دوست دارد تا از پوگبا، دقیقا مثل دشان در جام جهانی روسیه استفاده کند: یک بازیکن محوری با آزادی تمام برای ورود به محوطه جریمه و هدفش این است که به این بازیکن توانا آزادی کامل بدهد.

دراین میان برخی از اطرافیان پوگبا هم به او پیشنهاد کرده اند تا یونایتد را در پایان فصل ترک کند و به همین خاطر او حالا با اشتیاق بیشتری به پیشنهادات گوش می دهد. چهارسال پیش و درسال 2015 بود که زیدان برای جذب پوگبا دست به کار شد؛ در آن زمان پوگبا بعد از ناکامی در فینال لیگ قهرمانان اروپا و شکست مقابل بارسا، ترجیح داد تا در یوونتوس بماند. در سال 2016 نیز زیزو تلاش مشابهی انجام داد و در آن زمان ترجیح داد تا به یونایتد برود.


سران یونایتد برای جذب پوگبا 100 میلیون یورو هزینه کردند و در آن زمان رئالی ها براین باور بودند که در دام مینو رایولا، مدیربرنامه های پوگبا افتاده اند.

حالا و دراین شرایط رئالی ها به خانه تکانی در رختکن تیمشان نیاز دارند؛ آنها بعد از جذب میلیتائو، امیدوارند تا بتوانند هازارد و پوگبا را نیز به رختکن تیمشان ببرند و امیدوار هستند که سومین تلاششان برای خرید پوگبا موفقیت آمیز باشد.

6363