صادقی: مشکلات مدیریتی استقلال با کدخدامنشی باید حل شود

صادقی: مشکلات مدیریتی استقلال با کدخدامنشی باید حل شود

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت: مشکلات مدیریتی در باشگاه استقلال باید با کدخدامنشی حل شود نه در تلویزیون.

به گزارش فوتبالی، امیرحسین صادقی پیش از بازی استقلال و الدحیل قطر در مورد علت حضورش در ورزشگاه گفت: بازی حساسی است و استقلال نیاز به هوادار و یا دوازدهم دارد. من هم طرفدار باشگاه هستم. 

وی افزود: استقلال اگر سه امتیاز را از الدحیل بگیرد هفت امتیازی می‌شود و با تیم قطری برابر خواهد شد. در نهایت همه چیز به بازی آخر و اما و اگر کشیده شود که بازی‌ها همزمان است. امیدوارم حریفان جوانمردانه بازی کنند و استقلال بتواند موفق شود. 

صادقی در مورد تغییر و تحول در استقلال گفت: تغییر و تحول در هر باشگاهی وجود دارد. در برخی از زمان‌ها تغییرات خیلی خوب است و به نفع باشگاه است. فرقش با دفعات قبل این است که این‌بار یک بازیکن بزرگ سرمربی استقلال شده و فرهاد مجیدی اسم و سابقه بسیار خوبی دارد و بازیکنان با انگیزه بالایی برای استقلال بازی خواهند کرد. 

وی در مورد حذف پرسپولیس از آسیا گفت: من بازی این تیم را ندیدم و کارشناس پرسپولیس هم نیستم. 

پیشکسوت استقلال در مورد مناظره مدیران استقلال در رسانه‌ها بر سر مسائل مالی گفت: من آن برنامه را ندیدم اما بازخوردها خیلی خوب نبوده است. آنچه من فکر می‌کنم این است که قرارداد استقلال با شفر اشتباهاتی داشته است چون صحبت از ۳۵۰ هزار دلار بوده و بعد ۶۰۰ هزار دلار بوده  باید این مسائل در باشگاه استقلال حل شود و به تلویزیون کشیده نشود. وضعیت باشگاه استقلال که ۳۰-۴۰ میلیون هوادار دارد در خطر است. وقتی می‌توان کدخدامنشی همه چیز را حل کرد نباید دعوا را به تلویزیون برد. این مسائل بازخوردهای خوبی به هواداران نمی‌دهد. استقلال نیاز به آرامش دارد. چون استقلال هنوز شانس گرفتن سهمیه آسیایی را دارد. حتی استقلال با امکانات کمتر از پرسپولیس می‌تواند به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

7413