پوچتینو: اگر می خواهیم آژاکس را ببریم، باید همه جوره مثل مسی کار کنیم

پوچتینو: اگر می خواهیم آژاکس را ببریم، باید همه جوره مثل مسی کار کنیم

سایت رسمی فوتبالی- مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام، بعد از باخت 0-1 تیمش مقابل بورنموث، حالا باید تیمش را برای مصاف با آژاکس آمستردام دردور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده کند.

به گزارش فوتبالی، ماموریت اصلی او حالا این است که راهکاری را برای جبران باخت 0-1 تیمش در یوهان کرویف آرنا در بازی دور رفت بیابد. حالا و کمی بعد از باخت تاتنهام مقابل بورنموث، پوچتینو در صحبت هایی اعلام کرده که چطور باید برای برد مقابل آژاکس دست به کار شوند:« قطعا اگر مثل مسی بازی کنیم، شانس صعود به فینال را خواهیم داشت. ولی ما نه تنها باید کارهای مسی با توپ را تکرار کنیم، بلکه باید حرکات مسی بدون توپ را هم پیاده سازی کنیم.باید مثل او تصمیم بگیریم و شخصیتی شبیه به او داشته باشیم و تیم حریف را تحت فشار بگذاریم و مثل او توانایی جنگیدن داشته باشیم.»

پوچتینو ادامه داد:« در بازی رفت، آژاکس با قاطعیت و جدیت بیشتری نسبت به تاتنهام کار کرد وعملکرد بهتری داشت. بازیکنانم باید به بهترین نحو ممکن خودشان را برای این بازی پیش رو آماده کنند. در اوایل فصل فکرش را هم نمی کردیم که کار برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا، دست خودمان باشد.»


تاتنهام روز چهارشنبه در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آژاکس به میدان می رود و امیدوار است تا بتواند باخت 0-1 اش دربازی رفت را جبران کند و به فینال لیگ قهرمانان اروپا که در ورزشگاه واندا متروپولیتانوی شهر مادرید برگزار می شود برسد و روز یکشنبه آخرین بازی اش در رقابتهای این فصل لیگ برتر را در خانه اش مقابل اورتون برگزار خواهد کرد.

6363