رحیمی:می خواهیم در ورزشگاه فولاد بازی کنیم/ از تخلیه منزل ویسی خبر ندارم

رحیمی:می خواهیم در ورزشگاه فولاد بازی کنیم/ از تخلیه منزل ویسی خبر ندارم

وب سایت رسمی فوتبالی- مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، گفت: تمایل داریم در دیدار مقابل سایپا به دلیل کیفیت ورزشگاه شهدای فولاد در این مکان بازی کنیم.

به گزارش فوتبالی، محمد رحیمی در گفت‌وگویی، در مورد مکان بازی سایپا اظهار داشت: در حال رایزنی هستیم و امروز قصد نامه‌نگاری داریم تا بتوانیم در صورت موافقت مسئولان فولاد بازی مقابل سایپا را به دلیل کیفیت خوب چمن ورزشگاه شهدای فولاد در این محل برگزار کنیم وگرنه مجبور به بازگشت به ورزشگاه غدیر هستیم.

وی در مورد اینکه آیا ورزشگاه غدیر شرایط برگزاری بازی دارد عنوان کرد: فعلاً در این مورد بررسی نکردیم اما در صحبت با کادر فنی آنها تمایل داشتند در ورزشگاه شهدای فولاد بازی کنیم امروز نامه‌نگاری می‌کنیم و امیدوارم با حسن نیت مسئولان فولاد این اتفاق بیفتد.

مدیرعامل استقلال خوزستان در مورد پرداخت طلب ساکونی عنوان کرد: بعد از یک بحث سخت و مشکلاتی که بابت شکایت این بازیکن به وجود آمد تأییدیه پرداخت پول او را گرفتیم و این بدهی پرداخت شد، متأسفانه تعلل‌هایی که در این مورد صورت گرفت باعث شد 6 امتیاز از باشگاه کم شود و سهمیه استقلال خوزستان کاسته شود. آقای پهلوان مدیرعامل کارخانه حسن نیت انجام داد و با حمایت‌هایی که داشت توانستیم این مشکل را حل کنیم. برای پرداخت مابقی بدهی هم قرار است جلسه‌ای به صورت حضوری برگزار کنیم تا از طریق تقسیط مابقی آن را پرداخت کنیم. می‌توانستند این مشکل را خیلی زودتر و راحت‌تر حل کنند اما متأسفانه مدیران قبلی این کار را انجام ندادند و باعث شد این اتفاق بد برای استقلال خوزستان بیفتد. هواداران نگرانی بابت مسائل بعدی نداشته باشند ان‌شاءالله تلاش می‌کنیم دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

رحیمی در رابطه با اینکه ویسی بابت طلبش از استقلال خوزستان شکایت نکرده اما اعلام شده امروز با حکم قضایی منزلی که در اختیار او بوده را تحویل گرفته‌اند گفت: ویسی در این مورد به من نامه‌ای داد که بر اساس آن تفاهم شده بود باشگاه منزلی را در اختیار این سرمربی قرار دهد، بعد از اینکه این مربی طلبی از باشگاه داشت قرار بود تا وقتی این طلب پرداخت نشود آن منزل در اختیار ویسی بماند. با شرکت گروه ملی در این مورد صحبت کردیم و با حسن نیت پهلوان تخلیه آنجا را به تأخیر انداختیم. ویسی برای استقلال خوزستان زحمت زیادی کشیده و حق بر گردن این باشگاه دارد و باید احترام او حفظ شود. خبری از این موضوعی که می‌گویید ندارم و این مسأله را پیگیری خواهم کرد. این مسائل از قبل وجود داشته و ما درصدد حل این مشکلات هستیم تا بی‌احترامی به کسی صورت نگیرد. مخصوصاً ویسی که زحمات زیادی برای این باشگاه کشیده است.

7655