پیروز قربانی: استقلالی ها فردا جوگیر نشوند/ فوتبال ما در مدیریت مشکل دارد

پیروز قربانی: استقلالی ها فردا جوگیر نشوند/ فوتبال ما در مدیریت مشکل دارد

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت استقلال عنوان می کند این تیم فردا یکی از سخت ترین بازی های خود را در پیش دارد.

به گزارش فوتبالی، پیروز قربانی در گفت و گو با فوتبالی در خصوص بازی فردا استقلال برابر الدحیل اظهار داشت: استقلال بازی خیلی سختی در پیش دارد. الدحیل تیم قدرتمندی است و در بازی رفت استقلال را اذیت کرد اما به هر حال استقلال هم برای امید به صعود چاره ای جز برد در بازی فردا ندارد. امیدوارم استقلالی ها فردا جو گیر نشده و بی محابا حمله نکنند‌‌. در بازی فردا مهم این است که استقلال با حوصله به هدف خود برسد و از این رو باید کاملا با برنامه ریزی دارد زمین شود‌. نوع آنالیز استقلال خیلی مهم است و این تیم باید با شناخت کامل از حریف خود وارد میدان شود تا بتواند به برتری برسد‌.

پیشکسوت استقلال در ارتباط با مشکلات و حواشی اخیر این تیم گفت: مشکل مدیریت در فوتبال ما است‌. این که هر کسی مشکلات و اشتباهات خودش را گردن یکی دیگر می اندازد، آسیب زیادی به فوتبال ما می زند. هیچ کسی نمی آید بگوید من اشتباه کردم و متاسفانه هر کسی خودش را تبرئه کرده و مشکل را گردن دیگری می اندازد.

وی در ادامه افزود: فوتبال ایران مدیریت ندارد و متاسفانه هر رئیسی که بیاید دار و دسته خودش را می آورد. الان اتفاق خوبی که در فوتبال ما رقم خورد مربیگری فرهاد مجیدی و ابراهیم صادقی و این جوانگرایی بود. من امیدوارم بالاخره در بحث مدیریت هم این اتفاق بیافتد هر چند که در فوتبال ما پارتی حرف اول را می زند. ژاپن چند سال پیش برنامه ریزی کرد که در سال ۲۰۵۰ قهرمان جهان شود و قطعا با این روندی که در پیش گرفته و برنامه ریزی که دارد به این هدف هم می رسد اما ما چه کردیم؟ هر چهار سال می گوییم باید قهرمان جام ملت ها شویم، باید تیم امیدمان سهمیه آسیا کسب کند و هیچ کاری هم نمی کنیم. فقط حرف می زنیم و برنامه ریزی نمی کنیم. واقعا این مدیریت فوتبال ما در جهان بی مثال است.

7413