سوال روز/ 200هزار یوروی قرارداد با شارلوا و 300هزار دلار حق رشد نورافکن کجاست؟

سوال روز/ 200هزار یوروی قرارداد با شارلوا و 300هزار دلار حق رشد نورافکن کجاست؟

سایت رسمی فوتبالی- ابتدای فصل امید نورافکن از استقلال با قراردادی رسماً به تیم شارلوای بلژیک پیوست و در نیم فصل به طور قرضی دوباره پیراهن آبی های پایتخت را بر تن کرد.

به گزارش فوتبالی، در برنامه فوتبال برتر دیشب ماجرای انتقال نورافکن بررسی شد و خطیر معاون باشگاه خبر داد که قرارداد نورافکن ۲۵۰ هزار یورو بوده اما ۵۰ هزار یورو به باشگاه استقلال رسیده است!

 انتقال بازیکنی با کیفیت فنی و شرایط سنی امید نورافکن با رقم 50هزاریورو از نکات عجیب ترانسفر او به شارلوا است.

 شب گذشته علی خطیر معاون  ورزشی استقلال در گفتگو با ویژه برنامه فوتبال برتر اعلام کرد حتی تیم بلژیکی در رسانه های این کشور رقم انتقال نورافکن به شارلوا را 250هزار یورو اعلام کرده است. سوال اینجاست که این 200 هزار یورو کجاست؟

 خطیر در ادامه از نکته عجیب دیگری پرده برداری کرد که به نظر می‌رسد یک فاجعه در باشگاه استقلال دوران افتخاری و توفیقی رخ داده است. 

حق رشد امید نورافکن برای5سال در ازای هر سال 60 هزار دلار بود که در مجموع 300هزار دلار می شود اما توسط سید رضا افتخاری به باشگاه بلژیکی بخشیده و باشگاه شارلوا طی یک نامه به باشگاه استقلال اعلام می کند افتخاری با ارسال نامه ای اعلام کرده است 50هزار یورو را پرداخت کنید تا حق رشد300هزار دلار نورافکن را ببخشیم!

با افشاگری‌های شب گذشته خطیر و با توجه به ادعای باشگاه شارلوا مبنی بر اینکه رقم قرارداد خرید نورافکن از استقلال 250هزار یورو بوده است، مدیران وقت استقلال رقم قرارداد فروش نورافکن را 50هزار یورو اعلام کرده اند. 

در این میان یک سوال بزرگ مطرح می شود.  200هزار یورو رقم انتقال قرارداد نورافکن علاوه بر 300هزار دلار حق رشد این بازیکن کجاست؟

9697