رضا کریمی: با آقا فرهاد برنامه‌ ریزی دقیق‌ تری داریم

رضا کریمی: با آقا فرهاد برنامه‌ ریزی دقیق‌ تری داریم

وب سایت رسمی فوتبالی- گلزن جوان استقلال مقابل استقلال خوزستان از شرایط جدیده آبی پوشان پس از تغییر در کادر فنی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روزنامه فرهیختگان، تیم استقلال توانست در اولین حضور فرهاد مجیدی به‌عنوان سرمربی، هم‌نام اهوازی‌اش را با حساب ۴ بر ۲ شکست دهد و سند سقوط این تیم به دسته پایین‌تر را امضا کند. در این دیدار مجیدی از رضا کریمی، بازیکن جوان تیم به‌عنوان یار تعویضی استفاده کرد و این بازیکن توانست یکی از ۴ گل‌ استقلال را به ثمر برساند و پدیده این بازی لقب بگیرد. گفت‌وگوی «فرهیختگان» را با کریمی در ادامه می‌خوانید.

از بازی با استقلال خوزستان شروع کنیم، چطور بود؟
خداراشکر توانستیم ۳ امتیاز بازی را در خانه کسب کنیم و برد خوبی به هواداران هدیه بدهیم. آقای مجیدی هم لطف داشتند و به من اعتماد کردند تا در اولین تجربه‌شان به‌عنوان اولین بازیکن تعویضی وارد زمین شوم و بتوانم برای تیمم بازی کنم.

گل قشنگی هم زدی.
خداراشکر توانستم برای تیمم گلزنی کنم. از آقای مجیدی تشکر می‌کنم و خوشحالم توانستم جواب اعتماد ایشان را در زمین بازی بدهم. تلاش می‌کنم این روند خوب را ادامه بدهم و به استقلال بیشتر از اینها کمک کنم.

زمان شفر تنها یک بازی به میدان رفتی، شفر به جوان‌ترها اعتماد نداشت؟
زمان حضور شفر، بازی با سایپا در دقیقه ۹۸ به زمین رفتم که البته فرصت برای عرض‌اندام نبود. نمی‌توان گفت شفر به جوانان اعتماد نداشت. درواقع بی‌انصافی است که این‌گونه بگوییم، چراکه زمان این مربی، صیادمنش، آذری و قائدی، ۳ بازیکن جوان تیم بازی می‌کردند.

اما شفر برخی بازیکنان امید را از تمرینات کنار گذاشته بود.
من نظر خاصی ندارم که چرا این بازیکنان از تمرینات کنار گذاشته بودند و دلیلش را هم نمی‌دانم، اما به هر حال این‌طور هم نبود که شفر به جوان‌ترها اهمیت نمی‌داد.

کار با فرهاد مجیدی چطور است؟
ایشان نکات‌ریزی به من گوشزد می‌کند و من براساس آنها تمرین می‌کنم. در بازی هم به من خیلی کمک کرد. تمرینات پرفشاری را هم با او انجام می‌دهیم‌. ما از پیش از بازی، برنامه ۳ روز بعدمان را هم می‌دانیم. برنامه‌ریزی دقیقی را که آقای مجیدی برای تیم دارد، ما تا قبل سرمربیگری ایشان نداشتیم.

فکر می‌کنی با مجیدی نتایج بهتری نسبت به وینفرد شفر بگیرید؟
ان‌شاءالله که این اتفاق خوب بیفتد. زمان شفر هم نتایج بدی نگرفتیم اما بدشانسی می‌آوردیم. امیدوارم با آقافرهاد هم بتوانیم موفق باشیم و نتایج خوب و بهتری هم بگیریم.

استقلالی‌ها معتقدند با دست خودشان قهرمانی را به رقبا هدیه دادند. تو هم چنین عقیده‌ای داری؟
بله! در بازی با پدیده باید پیروز می‌شدیم، اما بدشانس بودیم و متاسفانه شکست خوردیم و‌ قهرمانی لیگ را از دست دادیم. اما برای اینکه فصل را خوب به پایان برسانیم، می‌خواهیم در آسیا تمام تلاش‌مان را بکنیم تا از گروه‌مان صعود و دل هواداران‌مان را کمی شاد کنیم.

البته بازی سختی با الدحیل قطر در ورزشگاه آزادی دارید، این تیم هم می‌خواهد صعودش را به دور بعد قطعی کند!
ما برای گرفتن ۳ امتیاز پا به این مسابقه خواهیم گذاشت‌. ان‌شاءالله هواداران‌مان به استادیوم بیایند و ما را حمایت کنند. حمایت و تشویق طرفداران در شب بازی به ما کمک خواهد کرد که الدحیل را شکست دهیم. اگر این تیم قطری را ببریم، فکر نمی‌کنم بازی سختی مقابل العین امارات داشته باشیم.

فکر می‌کنی در این تورنمنت هم بازی به تو برسد؟
نظر آقا فرهاد است. اگر صلاح بداند، بازی می‌کنم و اگر صلاح نداند که موردی ندارد و من باز هم به تمریناتم سخت ادامه می‌دهم.

موافق ماندن فرهاد مجیدی برای فصل بعد هم به‌عنوان سرمربی هستی؟
من جوانم و نظر خاصی در این رابطه نمی‌توانم داشته باشم. هرچه خود او صلاح بداند، همان می‌شود. اگر خود آقا فرهاد بخواهد، سرمربی بماند و اگر نخواست کمک یک مربی خارجی شود.

به تیم امید هم در یک مقطعی دعوت شده بودی ولی دیگر خبری نشد!
بله. زمان آقای شفر به تیم امید دعوت شدم و حتی با تیم به عمان هم رفتم. اما در تمرینات مصدوم شدم و به استقلال بازگشتم. بعد از آن هم از طرف آقای کرانچار و مربیان امید تماسی گرفته نشد. من هم استقلال برایم مهم‌تر بود و تمریناتم را ادامه دادم. خداراشکر توانستم در اولین بازی هم گل اولم را برای این تیم بزنم.

چند سال از قراردادت با استقلال باقی مانده؟
دو فصل دیگر هم با استقلال قرارداد دارم.

4344