ملکی: هیات مدیره در جریان تمدید قرارداد شفر نبود

ملکی: هیات مدیره در جریان تمدید قرارداد شفر نبود

وب سایت رسمی فوتبالی- اکبر ملکی عضو سابق هیات مدیره استقلال روی خط برنامه فوتبال برتر آمد. 

به گزارش فوتبالی، عضو هیات مدیره سابق استقلال در سخنانی جالب عنوان کرد در ریز مسائل تمدید قرارداد شفر نبوده است. وی با بیان این مطلب در فوتبال برتر گفت:

اولا من هیچ وقت نماینده وزیر نبودم مثل آقای قراب و دیگر اعضای هیات مدیره. این متاسفانه یک تهمت است. تا جایی که من می دانم آقای وزیر مخالف قرارداد دوساله بودند. ایشان به آقای افتخاری زنگ زد و گفت من مخالفم. یک سال بیشتر قرارداد نبندید اما با هیات مدیره تان مطرح کنید. این به علت فشار هوادار و جو فضای مجازی بود. ضمنا متن انگلیسی می نوشتند و هیچ مصوبه ای در هیات مدیره در کار نبود. 

قرارداد آقای شفر در خرمشهر بعد از فینال جام حذفی بسته شده است. بنده و تا جایی که من می دانم آقای زمانی هم آنجا نبودیم. آقای وزیر هم مخالف قرارداد دوساله بودند. در هیات مدیره هم هرگز مطرح نشد که می خواهیم یک ساله یا دوساله ببندیم و در جریان مبلغ قرارداد هم نبودیم. (در این لحظه میثاقی به حضور زمانی در لحظه اهدا جام اشاره کرد که ملکی گفت بنده فرمودم فکر می کنم نبودند.) در خرمشهر نه جلسه هیات مدیره بوده نه صورت جلسه ای به ما دادند که امضا کنیم. من مسئول مالی باشگاه نبودم و مسئول مالی باشگاه خانم خلیلی بود. نه چکی به نام من امضا شد و نه یک ریال باشگاه به من پرداختی داشته است. متن قرارداد انگلیسی نوشته می شد و باشگاه عملا ساختار حقوقی مسلط به مسائل هم نداشت. 

7413