پیش بازی سایپا - پدیده شهرخودرو؛ دوران پسا دایی!

پیش بازی سایپا - پدیده شهرخودرو؛ دوران پسا دایی!

وب سایت رسمی فوتبالی- در آخرین پیکار از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، سایپای تهران پذیرای پدیده شهرخودرو خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، حالا با اخراج علی دایی از سایپا این تیم باید میزبان پدیده دوباره اوج گرفته باشد. نارنجی پوشان با وجود مشکلات ریز و درشتی که دارند برای پله ارزشمند میانه جدولی ها یعنی ششمی می جنگند و شاگردان یحیی گل محمدی پس از شکست دادن تاثیرگذار آبی های پایتخت و همین طور امتیاز از دست دادن تراکتوری ها مقابل سرخ های پایتخت حالا شانس رسیدن به سکوی چهارم جدول و نشانه رفتن سهمیه سال آینده لیگ قهرمانان آسیا را دارند.

سایپا در حالی میزبان این بازی حساس است که علی دایی از هدایت این تیم برکنار شده و ابراهیم صادقی کهنه کار بعد از سال‌ها حضور در سایپا، هدایت نارنجی پوشان را در این سه هفته پایانی لیگ بر عهده دارد.

علی دایی در آخرین بازی در دیداری معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر, موفق شد با نتیجه دو بر صفر ذوب‌آهنی را شکست دهد که هفته‌ها نباخته بود اما اظهارات تند دایی بعد از پایان این بازی باعث شد مدیران سایپا تصمیم به اخراج این مربی همیشه معترض بگیرند. نارنجی‌پوشان با 35 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارند؛ رتبه‌ای که آنها را نه در خطر سقوط به لیگ دسته اول قرار می‌دهد و نه امیدوار به کسب سهیمه لیگ قهرمانان.

در آن سوی میدان پدیده شهر خودرو، 49 امتیازی و در رتبه پنجم جدول قرار دارد. این تیم که هفته گذشته موفق شد با شکست استقلال تغییرات زیادی در این تیم به وجود بیاورد، برای اینکه از سهمیه لیگ قهرمانان آسیا جا نماند باید در این بازی نیز به پیروزی برسد. دیدار رفت دو تیم در مشهد با برتری یک بر صفر میزبان همراه بود.

سایپا در صورت پیروزی در این بازی می‌تواند به رتبه ششم جدول صعود کند و پدیده نیز این فرصت را دارد تا بعد از مدت‌ها به جایگاه چهارم جدول برسد.

این دیدار ساعت 18:15 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود.

هفته بیست و هشتم لیگ برتر

سایپا تهران - پدیده شهرخودرو مشهد

شنبه 15 اردیبهشت ماه 1398، ساعت 18:15

قلعه حسن خان، ورزشگاه شهدای قدس

تیم داوری: امیر عرب براقی کمک ها: مهدی عالیقدر و حسن انتظاری کمک داوران اضافی: شاهو اصلانی و سعید رحیمی مقدم

داور چهارم: تورج عیوض محمدی ناظر: زاهد بحرینی 

بازی پیشین: ذوب آهن صفر - سایپا 2؛ پدیده یک - استقلال صفر

رتبه در جدول: سایپا با 27 بازی و 35 امتیاز در رده هشتم و پدیده با 49 امتیاز از همین تعداد بازی در رده پنجم جدول قرار دارند.

محروم: اکبر صادقی ، محمد قاسمی نژاد پدیده مشهد 

2526