پیش بازی پدیده مشهد - سایپا تهران؛ پدیده به دنبال صدرنشینی، دایی در اندیشه برد

پیش بازی پدیده مشهد - سایپا تهران؛ پدیده به دنبال صدرنشینی، دایی در اندیشه برد

وب سایت رسمی فوتبالی- دو تیم پدیده و سایپا در هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش فوتبالی، شاگردان یحیی گل محمدی و علی دایی در نبردی حساس در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف یکدیگر می روند. یحیی از این بازی خانگی چیزی جز 3 امتیاز نمی خواهد تا جای قبلیش در صدر جدول را از تیم قلعه نویی پس بگیرد و در آن سوی میدان هم علی دایی پس از افت تیمش در یکی دو هفته اخیر فقط با برد آرام می شود و به هیچ عنوان دوست ندارد دست خالی مشهد را ترک کند.

شاگردان یحیی گل محمدی تاکنون عملکرد فوق العاده ای در لیگ هجدهم خلیج فارس داشته اند و با تمام مشکلات مالی که دارند، خود را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کرده اند. پدیده در 11 بازی لیگ، 8 برد و 2 مساوی کسب کرده و تنها متحمل 1 شکست شده است که مقابل پرسپولیس در هفته اول لیگ بوده است. شاگردان یحیی گل محمدی با 26 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند. البته سپاهان یک بازی بیش از پدیده انجام داده که با 26 امتیاز به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار گرفته است. گفتنی است دیدار پدیده مقابل استقلال در هفته دوازدهم لیگ لغو شد تا آنها با وقفه ای طولانی در رقابت های لیگ حاضر شوند. ضمن اینکه یونس شاکری و امین قاسمی نژاد هر کدام با 5 گل زده، بهترین مهاجمان پدیده هستند که گل محمدی امید زیادی به آن ها دارد.

در آن سوی میدان تیم سایپا که یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2019 است، عملکرد متوسطی در لیگ هجدهم داشته است. شاگردان علی دایی تا پایان هفته دوازدهم با 4 برد، 4 تساوی و 4 شکست موفق شده اند که 16 امتیاز کسب کنند. سایپا با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال، در رده هفتم جدول لیگ قرار گرفته است. سایپا در هفته دوازدهم مقابل ماشین سازی تن به تساوی بدون گل داد. آخرین پیروزی تیم سایپا در هفته هفتم لیگ بود که موفق شد نفت مسجد سلیمان را شکست دهد و در 5 بازی بعدی، 3 تساوی و 2 شکست حاصل تلاش شاگردان علی دایی در رویارویی با حریفان بود.

هفته سیزدهم لیگ برتر

پدیده مشهد- سایپا تهران


ورزشگاه امام رضا ‏‏(ع)‏ مشهد

یکشنبه، چهارم آذرماه 1397-ساعت 15:45

رتبه دو تیم: پدیده با 26 امتیاز از 11 بازی در رده دوم و سایپا با 16 امتیاز از 12 بازی در رده هفتم قرار دارند.

بازی قبلی: پدیده 3 - نساجی صفر ؛ سایپا صفر - ماشین سازی صفر

محروم: دو تیم محرومی برای این پیکار ندارند.

تیم داوری: سیدمهدی سیدعلی، حسن انتظاری، امیرمحمد داودزاده و سیدرضا مهدوی

2526