مصدومیت دمبله در ثانیه 25 بازی!

مصدومیت دمبله در ثانیه 25 بازی!

سایت رسمی فوتبالی- عثمان دمبله ستاره 21 ساله بارسلونا مجددا مصدوم شد. این مصدومیت از ناحیه عضله پشت پای چپ دمبله و در اولین حرکت او در بازی با سلتاویگو رخ داد.

به گزارش فوتبالی، دمبله در ثانیه 25 بازی و در اولین صحنه ای که پا به توپ شد، مصدوم گردید. بلافاصله بعد، دمبله از ناحیه پشتی عضله پایش احساس درد کرد و کاملا مشخص بود که قادر به ادامه بازی نیست. 

با وجودی که هنوز زود است که در مورد شدت مصدومیت دمبله قضاوت کرد ولی تمام شواهد و قراین حکایت از آن دارد که  او بازی تیمش مقابل لیورپول در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که سه شنبه آینده در ورزشگاه آنفیلد برگزار می شود را از دست خواهد داد.

این بار عثمان دمبله از ناحیه پای چپ مصدوم شده است واین درحالی است که مصدومیت قبلی او از ناحیه پای راست بود. این چهارمین مصدومیت عضلانی عثمان دمبله از زمان انتقالش به بارسلونا در تابستان سال 2017 است. با مصدوم شدن دمبله، والورده او را از زمین بیرون کشید و الکس کویادوی 20 ساله را به جایش روانه میدان کرد.

بلافاصله بعد از خروج دمبله از زمین و قرار گرفتن او روی نیمکت ذخیره ها، فیزیوتراپهای بارسا تکه های یخ را روی بخش دردناک پای دمبله گذاشتند. فردا اعضای سرویس پزشکی باشگاه بارسلونا، جزئیات مصدومیت دمبله را بررسی خواهند کرد ولی بعید به نظر می رسد که او بتواند در بازی با لیورپول در زمین حضور بیابد.

6363