از برد استقلال تا اعتراضی که در بازی ایران-ژاپن منجر به گل شد/ کریستوفر جیمز؛ عاشق پنالتی و کارت!

از برد استقلال تا اعتراضی که در بازی ایران-ژاپن منجر به گل شد/ کریستوفر جیمز؛ عاشق پنالتی و کارت!

وب سایت رسمی فوتبالی- کریستوفر جیمز بیت استرالیایی  در حالی به عنوان داور دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان انتخاب شد که این داور برای ایرانی ها چهره شناخته شده ای محسوب می شود.
به گزارش فوتبالی، طبق اعلام AFC، قضاوت مسابقه  حساس پاختاکور ازبکستان و پرسپولیس برعهده کریستوفر جیمز بیت  داور 35 ساله استرالیایی است که فوتبال ایران خاطرات زیادی از این مرد استرالیایی دارد .  یکی از مهمترین  اشتراکات فوتبال ایران با این مرد استرالیایی در چند ماه پیش در جام ملت ها رخ داد که تیم ملی ایران با قضاوت او در برابر ژاپن به میدان رفت. در صحنه ای عجیب و فراموش ناشدنی از سوی ملی پوشان ایران در آن دیدار، غفلت چند بازیکن کشورمان و اعتراض به او باعث شد چشم بادامی ها در خلا مدافعان تیم ملی دروازه علیرضا بیرانوند گلر  تیم ملی را باز کنند.
آمار می گوید کریستوفر جیمز بیت ،‌ داوری کاملا دست به جیب محسوب می شود. او در 50 قضاوت گذشته خود، 10 کارت قرمز و 181 کارت زرد به بازیکنان خاطی نشان داده است تا مشخص شود علاقه زیادی به مدیریت بازی ها با کارت های رنگی دارد. او در همین تعداد بازی 16 بار به نشانه پنالتی در سوت خود دمیده است. جالب است بدانید این مرد استرالیایی  در لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ قضاوت بازی استقلال و الهلال  را نیز برعهده دشت. دیداری که استقلال موفق شد  که به پیروزی ۲ بر یک  برسد. 

7413