کنایه آلگری به غایبان یوونتوس و تاتنهام: آژاکس در اروپا خوش شانس است!

کنایه آلگری به غایبان یوونتوس و تاتنهام: آژاکس در اروپا خوش شانس است!

سایت رسمی فوتبالی - ماسیمیلیانو آلگری معتقد است که آژاکس این فصل در لیگ قهرمانان خوش شانس بوده و بسیاری از موارد برای آنها به خوبی اجرا شده تا در این مرحله حضور داشته باشند. 

به گزارش فوتبالی، آژاکس این فصل با صعود از مرحله گروهی در یک هشتم برابر رئال مادرید قرار گرفت و قهرمان سه دوره اخیر لیگ قهرمانان را از دور رقابت ها حذف کرد. پس از آن نیز این یوونتوس بود که در یک چهارم نهایی نتوانست برابر تیم هلندی به پیروزی برسد و به نیمه نهایی صعود کند. آنها در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی برابر تاتنهام قرار گرفتند و پیروز این دیدار شدند. مکس آلگری با اشاره به تعداد مصدومان و محرومان یوونتوس و تاتنهام در دیدار برابر آژاکس مدعی شد که این تیم در رقابت های اروپایی خوش شانس بوده است. او در این باره گفت: " در لیگ قهرمانان لحظاتی هستند که همه چیز خوب پیش می رود. آژاکس در حالی روبروی ما قرار گرفت که ما 5 بازیکن را در اختیار نداشتیم. سپس آنها به لندن رفتند و تاتنهام مهاجم اصلی خود، هری کین، را به دلیل مصدومیت و دیگر مهاجمش، سون، را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت. پس از 15 دقیقه مدافع آنها، فرتونگن، نیز دچار مصدومیت شد. "

آلگری همچنین درباره دیگر دیدار نیمه نهایی بین لیورپول و بارسلونا افزود: " لیورپول سه شانس گلزنی خوب برابر بارسلونا داشت اما بارسا 4 شانس داشت و 3 گل زد. چرا؟ چون بازیکنان آنها در سطح بهتری هستند و می توانند در چنین موقعیت هایی تعیین کننده باشند. بارسلونا بازیکنانی دارد که برای این مرحله از بازی ها هستند و مهم نیست که لیورپول شب خوبی داشت یا نه. این مانند یک رقابت هست. همه می توانند 900 متر اول را بدوند اما تعداد کمی 100 متر آخر را طی می کنند. "

1070