سفر بارسا به خانه سلتا بدون مسی، سوارز، راکیتیچ وتراشتگن

سفر بارسا به خانه سلتا بدون مسی، سوارز، راکیتیچ وتراشتگن

سایت رسمی فوتبالی – ارنستو والورده سرمربی اسپانیایی بارسلونا در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل لیورپول در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به تعدادی از مهره های کلیدی تیمش برای بازی پیش رو در لالیگا استراحت داده است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا شنبه شب در بازی اش دراین هفته لالیگا، به مصاف سلتاویگو خواهد رفت و والورده دراین بازی، 8 نفر از مهره های کلیدی تیمش را به همراه نخواهد برد. هدف او این است تا به 8مهره تیمش که چهارشنبه شب در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نوکمپ مقابل لیورپول بازی کرده بودند استراحت دهد تا در بازی برگشت آنفیلد آنها را آماده و قبراق دراختیار داشته باشد.

بدین ترتیب مارک آندره ترشتگن، جرارد پیکه، جوردی آلبا، سرخی روبرتو، سرخیو بوسکتس، ایوان راکیتیچ، لوئیس سوارز و مسی در سفر کاروان بارسلونا به ویگو، کاروان آبی اناری ها را همراهی نخواهند کرد. البته لوئیس سوارز تا حدودی مصدوم است و درجلسه تمرینی روز جمعه بارسا حضور نداشت و به خاطر مصدومیتی که در بازی با لیورپول از ناحیه قوزک پای راست گریبانگیرش شده بود، تمرین نکرد.


والورده، لنگله، آرتوروویدال و کوتینیو را از بین بازیکنانی که دربازی اخیر مقابل لیورپول حضور داشتند، با خود به ویگو می برد.  او لیست هجده نفره اش را با دعوت از 4 بازیکن تیم پایه ای کامل کرد. بازیکنان پایه ای بارسا که با کاروان این تیم به ویگو سفر می کنند عبارتند از:  اینیاکی پنیا، دروازه بان تیم پایه، واگه، مدافع تیم پایه ای و ریکی پوئیگ و کویادو، بازیکنان خط میانی لاماسیا.

لیست بازیکنان بارسا که والورده برای بازی با سلتا دراختیار خواهد داشت عبارتند از: سیلسن، اومتیتی، تودیبو، فرمالن، سمدو، لنگله، موریو، آرتور، آلنیا، آرتورو ویدال، مالکوم، بواتنگ، دمبله، کوتینیو، اینیاکی پنیا، واگه، ریکی پوئیگ و کویادو

6363