فقط مسی یا رونالدو می توانند جای هازارد را در چلسی پر کنند

فقط مسی یا رونالدو می توانند جای هازارد را در چلسی پر کنند

سایت رسمی فوتبالی- وین بریج ستاره سابق فوتبال انگلیس براین باور است که در صورت جدایی ادن هازارد از چلسی، سران این باشگاه نمی توانند جایگزین ایده آلی برای این ستاره بلژیکی در رختکن تیمشان بیابند. چرا که تنها کریس رونالدو و مسی هستند که می توانند جای او را پر کنند.

به گزارش فوتبالی، تمام شواهد و قراین حکایت از آن دارد که هازارد در تابستان به رئال مادرید خواهد رفت و کریستین پولیسیچ از بوروسیا دورتموند به چلسی خواهد پیوست تا جای هازارد را پر کند. اما بریج، ستاره سابق چلسی معتقد است که پولیسیچ نمی تواند جایگزین ایده آلی برای ستاره بلژیکی باشد.

بریج دراین باره گفته:«اگر چلسی هازارد را از دست بدهد، نمی دانم چطور می خواهند جای خالی اش را پر کنند. بعید می دانم که آنها بتوانند بازیکن ایده آلی بخرند، چون هازارد یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و فکر می کنم فقط مسی یا رونالدو می توانند جایش را پر کنند. پس اگر هازارد را از دست بدهند، نمی توانند جایگزین مناسبی برایش بیابند. به همین دلیل هم نگران هستم که چلسی بیشتر از آنچه الان به دردسر افتاده، به مشکل بربخورد. هازاد با گلها و پاس گلهایش نقش پررنگی در عملکرد خوب چلسی دراین فصل داشته. من دوست دارم شاهد ماندن هازارد در تیم باشم تا به تیم کمک کند تا به رقابت کردن ادامه دهد. ولی نمی دانیم درنهایت چه خواهد شد.»

بریج از اینکه مائوریتسیو ساری هنوز در سمتش باقی مانده، حسابی حیرت زده است :« راستش را بخواهید واقعا تعجب میکنم که ساری هنوز سرمربی تیم است. به ویژه بعد از آنچه در بازی فینال و درگیری با کپا آریزابالاگا رخ داد...وقتی دروازه بان سرمربی تیمش را نادیده می گیرد، باید سرمربی تیم برکنار شود. هواداران از سبک فوتبالی او راضی نیستند.»

این بازیکن قدیمی در ادامه به مقایسه شرایط چلسی و سرمربی اش با دیگر قدرتهای فوتبال انگلیس پرداخت: « پپ گواردیولا باعث پیشرفت بازیکنان می شود و سیتی همچنان بازیکنان باکیفیتی می خرد، پس رقابت کردن با آنها سخت است. لیورپول هم مسیر خوبی را طی می کند ولی به نظرم سبک بازی سیتی باورنکردنی است. »

بریج 38 ساله در سال 2014 و به خاطر مشکلات زانویش مجبور به خداحافظی از دنیای فوتبال شد.

6363