دفاع توخل از نیمار: قضاوت درمورد او از بیرون گود ساده است

دفاع توخل از نیمار: قضاوت درمورد او از بیرون گود ساده است

سایت رسمی فوتبالی- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه، رای اش را درمورد میزان محرومیت کیلیان امباپه به خاطر کارت قرمزی که در فینال جام حذفی فرانسه دریافت کرد، اعلام کرده است و این ستاره فرانسوی برای سه جلسه از همراهی تیمش محروم خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، کمیته انضباطی فرانسه هنوز درمورد رفتار ناشایست نیمار بعد از بازی فینال حکمی صادر نکرده و هنوز محرومیتی برای این ستاره برزیلی درنظر نگرفته است. 

دراین شرایط، سران باشگاه پاریسی تلاش می کنند تا محرومیتی طولانی برای نیمار درنظر گرفته نشود. حالا توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن در کنفرانس خبری اش به حمایت از نیمار پرداخته است. او دراین رابطه گفته:« شاید واکنش نیمار برخلاف اصول باشگاه بوده است ولی قضاوت کردن از بیرون گود کار ساده ای است. حالا همه نیمار را حرف باران می کنند ولی او از تمام اعتماد من برخوردار است. وقتی نیمار در قلبش را باز کند، می بینید که با چه انسان احساساتی ای طرف هستید. او به خاطر تمام صحبتهایی که از بیرون گفته می شود، بسیار ناراحت است؛ نیمار واقعا انسان خوبی است.»


در ادامه یک خبرنگار برزیلی ازتوخل پرسید که رفتار و واکنش نیمار بحثهای زیادی را دربرزیل ایجاد کرده و حتی شنیده می شود که این رفتار او باعث شود که بازوبند کاپیتانی سلسائو ازاو گرفته شود. توخل دراین باره گفت:« ارزیابی از راه دور خیلی آسان است. از راه دور همه تقصیرها را گردن نیمار می اندازند. ولی بهتر است او را بشناسید و شرایط را از راه دور پیش بینی نکنید.»

توخل درمورد آینده اش درباشگاه پاریسی و احتمال جدایی اش از این تیم درپایان فصل و یا حتی برکناری اش از این سمت صحبت کرد و گفت:« دربرنامه هایم قصد ترک تیم را ندارم. در سال آینده هم خودم را در پاریس می بینم.»

با وجود حذف از مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا و باخت مقابل رن در فینال جام حذفی، توخل جایگاهش را در موقعیت خطر نمی بیند و اعتماد دارد که فصل آینده هم با تیم خواهد بود:« من با ناصر الخلیفی و آنترو انریکه، ارتباط خوبی دارم. کاملا روشن است که آنها از اتفاقاتی که رخ داده راضی نیستند؛ دقیقا مثل خود ما. سعی می کنیم تا نهایت تلاشمان را به کار بگیریم تا سبک همیشگی مان را بازیابیم ولی به جذب بازیکنان قابل اعتماد نیاز داریم تا تیم را دوباره بازسازی کنیم.»

6363