بازگشت گواردیولا به ورزشگاه نوکمپ

بازگشت گواردیولا به ورزشگاه نوکمپ

سایت رسمی فوتبالی- پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی چهارشنبه شب همراه با پدرش در جایگاه ویژه ورزشگاه نوکمپ حضور یافت و از نزدیک به تماشای بازی دو تیم بارسلونا و لیورپول در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نشست.

به گزارش فوتبالی، شبکه ورزشی ایی.اس.پی.ان قبل از آغاز این بازی، از حضور پپ در سکوهای ویژه نوکمپ خبر داده بود. 

پپ به دو دلیل این بازی را از نزدیک دنبال کرد؛ او از یک سو پس از سالها پوشیدن پیراهن بارسلونا، برای چند سال هدایت این تیم را در دست داشت و با بارسا به جامهای قهرمانی فراوانی رسیده بود؛ از سوی دیگر هم تماشای بازی لیورپول، رقیب سیتی در لیگ برتر انگلیس که شانه به شانه شاگردان پپ می جنگد، برای او خالی از لطف نبود.

پپ همراه با پدرش والنتی در جایگاه ویژه نوکمپ حضور داشت و باهم به تماشای بازی نشستند.

آخرین باری که گواردیولا در نوکمپ حضور یافته بود و بازی آبی اناری ها را از نزدیک تماشا کرد، در دیدار بارسلونا و منچسترسیتی در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان، در سال 2015 بود که این بازی با نتیجه 0-1 به پایان رسید.

یک ماه و نیم بعد از آن بازی، پپ دوباره به نوکمپ بازگشت؛ اما این بار در قامت سرمربی بایرن مونیخ و تیمش در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مغلوب بارسلونا شد. دو گل از مسی و یک گل از نیمار، برد بارسا در آن بازی را رقم زد. در بازی برگشت بایرن 2-3 به پیروزی رسید ولی شاگردان لوئیس انریکه نهایتا به فینال برلین راه یافتند و با برد 1-3 مقابل یووه قهرمان آن فصل لیگ قهرمانان اروپا شدند.

6363